Camden Dooper , afscheidsfoto's

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mei 2012, 14:20

GeoBem007 schreef:
Mijn passagiersherkenning heeft jaar en dag gewerkt hoor ;)
Dit staat in de handleiding:
"Retrofitting the John Cooper Works Sport seat will deactivate the seat belt reminder for the front
passenger seat. The driver is advised to remind the front passenger to fasten his/her seat belt. Deactivation of the seat belt reminder has no influence on operation of the front passenger airbag. "

"The retrofit system requires encoding.
– Encode/program retrofit with software service station (SSS) with the path - Retrofit. – Uncode seat occupancy detector for front passenger's seat.
– Perform quick test
– Perform function test
– Reassemble vehicle in reverse order of removal."

Handleiding
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mei 2012, 14:34

Hm.. Ik moet toegeven dat het me nog maar enkele maanden/1 jaar geleden is opgevallen dat de passagiersherkenning niet werkte. Het kan zijn dat ik de gewoonte heb dat dat ging werkt van andere MINI's hier thuis en dat het dan bij de rijdersstoel wel werkt, ik er vanuit ging dat ie het deed..

Goed dat ik trouwens weet dat het geen invloed heeft op de werking van de airbag, want daar vreesde ik inmiddels voor.
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mei 2012, 14:50

GeoBem007 schreef:Hm.. Ik moet toegeven dat het me nog maar enkele maanden/1 jaar geleden is opgevallen dat de passagiersherkenning niet werkte. Het kan zijn dat ik de gewoonte heb dat dat ging werkt van andere MINI's hier thuis en dat het dan bij de rijdersstoel wel werkt, ik er vanuit ging dat ie het deed..

Goed dat ik trouwens weet dat het geen invloed heeft op de werking van de airbag, want daar vreesde ik inmiddels voor.
Nee voor je airbag hoef je niet bang te zijn, als daar iets mis mee is gaat je airbag lampje branden.
Kenny Cooper
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 mei 2012, 14:31

Vrijdag eerste ( bestuurdersstoel ) erin gezet en geen probleem met airbag lampje op dash.
Vandaag nummer 2 erin gezet en lampje brandt nu op dash! Weet iemand of dit kwaad kan om zo nog enkele dagen rond te rijden? Moet 11 juni met mini naar de garage.

Thanks
pocket rocket
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

29 mei 2012, 15:05

dit kan geen kwaad het is alleen dat die niet werkt.
effe resetten en dan is dat weer in orde
Kenny Cooper
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 jun 2012, 13:17

even update, recaro's gemonteerd en maandag even laten inlezen.
hier vind je alvast (crapy ) iphone pics:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

06 jun 2012, 13:20

Leuke striping. 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 13:21

8)

Enjoy!

Ik zit nu twee dagen in een vervangwagen met de absoluut standaardzetels en ik vind het afschuwelijk :D
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 13:45

Fantastische stoelen! :-))
Afbeelding
Kenny Cooper
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 jun 2012, 13:50

@ geo : volgende week ook een week een vervangwagen :(
Kenny Cooper
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 jun 2012, 19:56

door gezinsuitbereiding ziet het er naar uit dat de hatch weg gaat. geïntereseerden kunnen altijd pm sturen. opvolger blijft wel zeker een mini. ben op zoek naar een mooie tweedehands clubbie cooper s en heb mijn oog ook laten vallen op die van Coendek. nu daar mijn vraag: heeft iemand een idee wat het zou kosten om een mini van nederlandse op belgische nummerplaat te krijgen , en of dit veel papierwerk vergt? alvast bedankt voor reactie.
pocket rocket
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

14 jun 2012, 20:36

jammer dat de mini weg gaat maar er komt weer een dikke in de plaatst.
dat valt goed mee om een nederlandse auto in te voeren in belgie.
alleen ben ik niet zo op de hoogte wat er allemaal moet gebeuren.

maar is niet moeilijk.

grtz
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jun 2012, 20:38

als het net zo makkelijk is als een auto naar NL importeren kan het nooit heel moeilijk zijn. Contact Dick (jbcola) even, die heeft onlangs zijn Countryman S vanuit Duitsland naar Belgie in gevoerd.

Wat wil je voor de Dooper hebben?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Kenny Cooper
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 jun 2012, 17:49

hi , ben dus op zoek naar een clubman en heb mijn oog laten vallen op een lightning blue cooper s clubman.
heb ook nog mijn camden velgen liggen en ik vroeg mij af hoe deze zouden staan onder de clubbie , zou iemand mij aan een photoshopje kunnen helpen?

Thanks

Terug naar “Show your ride”