R53 van Sander, verkocht..:(
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- sandderr53
- 4 op een rij!
- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Thx voor je reactie Dave. Ik heb de klep gecheckt wanneer de motor uit staat. Hij is dan helemaal terug 'geveerd' tot de slagpin, denk je dat hij dan alsnog het probleem kan geven?

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Tx franklyn, ik had dit idd al gelezen. Vandaar mijn opmerking dat de bypass bij mij wel volledig tegen de aanslag aan zit.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja idd en je kan er ook makkelijk en 2de handsje tussen zetten om te testen of dat het is.....
burn rubber not your soul

- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Top! Dat wordt dus het eerste wat ik ga doen. Straks Vdg maar ff bellen of hij er nog 1 heeft liggen!

- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Weet niet man.. nooit half gas geprobeerd ;pDaveke schreef:Stottert de motor ook wel eens bij half gas

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kan ook als vdg niks heeft sam even bellen die heeft er ook wel een
burn rubber not your soul

- sandderr53
- 4 op een rij!
- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Shit... Bypass vervangen maar dat is het probleem blijkbaar niet. Nu schiet hij zelfs in zijn 'vrij' al in noodloop. dat deed hij eerder volgens mij niet. Het gebeurd bij zo'n 3500 toeren. ik zal is naar die sensor kijken, zijn er nog meer ideeen?
PS iemand een idee hoe die sensor er uit ziet? Ik heb een jcw luchtfilter dus volgens mij zit het allemaal wat anders. Het slangetje op de bypass is ook afgetakt naar de luchtfilter.
PS iemand een idee hoe die sensor er uit ziet? Ik heb een jcw luchtfilter dus volgens mij zit het allemaal wat anders. Het slangetje op de bypass is ook afgetakt naar de luchtfilter.

Onze sponsors