Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Heb je je al los kunnen rukken uit de coupe, Greg?
Zo ja, ga nog maar ff wat pics schieten voor ons

Zo ja, ga nog maar ff wat pics schieten voor ons

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
duurt wel lang met die foto's

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
haha
Hello guys! and dolls... Omdat jullie zo ongeduldig zijn ben ik even naar buiten gelopen...

Ik heb het even druk gehad gisteren... Jammer genoeg nog maar weinig tijd kunnen besteden aan m'n monstertje!
Heb al wel de wintersloefen eronder gezet (R112 mat zwart) incl. 15mm spacers, de carbon buitenspiegels en de zwarte omranding grille vooraan...
Vandaag even kijken of ik de rest van het carbon kan plaatsen en LEDjes... Owja en een kleine antenne
De stoelen, uitlaat, geperforeerde remmen, extra instrumenten, verstralers ed moeten nog volgen wanneer er tijd is...
Voor dat laatste ben ik nog aant twijfelen trouwens, hoewel ze klaarliggen...
Enja, de WHEELGAP zal ook verhopen worden, denk dat ik eerst even H&R veertjes plaats en dan later lekker uitkijk naar een schroefkitje na de winter...
Heb ook nog een supergave mod onderweg, die hoop ik deze week ook wel binnen te krijgen

Hello guys! and dolls... Omdat jullie zo ongeduldig zijn ben ik even naar buiten gelopen...

Ik heb het even druk gehad gisteren... Jammer genoeg nog maar weinig tijd kunnen besteden aan m'n monstertje!

Heb al wel de wintersloefen eronder gezet (R112 mat zwart) incl. 15mm spacers, de carbon buitenspiegels en de zwarte omranding grille vooraan...
Vandaag even kijken of ik de rest van het carbon kan plaatsen en LEDjes... Owja en een kleine antenne

De stoelen, uitlaat, geperforeerde remmen, extra instrumenten, verstralers ed moeten nog volgen wanneer er tijd is...
Voor dat laatste ben ik nog aant twijfelen trouwens, hoewel ze klaarliggen...
Enja, de WHEELGAP zal ook verhopen worden, denk dat ik eerst even H&R veertjes plaats en dan later lekker uitkijk naar een schroefkitje na de winter...

Heb ook nog een supergave mod onderweg, die hoop ik deze week ook wel binnen te krijgen

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Deze spoiler (wegklapbare) is standaard... gaat omhoog bij 80 en weer omlaag bij 60...
Je kan hem ook manueel omhoog zetten met een knopje in de dakhemel, dan blijft hij staan...
De JCW spoiler die nu uitgekomen is vind ik een beetje overkill... vind dit net leuk zo'n wegklapbare!
G.
Klopt de Akrapovic eens proberen met downpipe...Sven schreef:Ik gok een Akrapovic
Dikke bak Greg!![]()
![]()
Heb je nu met opzet gekozen voor die verstelbare spoiler ipv die vaste JCW wing of is het gewoon een optie??![]()
Veel fun ermee!
Deze spoiler (wegklapbare) is standaard... gaat omhoog bij 80 en weer omlaag bij 60...
Je kan hem ook manueel omhoog zetten met een knopje in de dakhemel, dan blijft hij staan...
De JCW spoiler die nu uitgekomen is vind ik een beetje overkill... vind dit net leuk zo'n wegklapbare!
G.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ook als je die manueel open zette...
De JCW Coupe waar wij in hebben gereden tijdens de MINI E meeting klapte de spoiler altijd van in zodra je onder de 60 kwam..GregBem schreef:Klopt de Akrapovic eens proberen met downpipe...Sven schreef:Ik gok een Akrapovic
Dikke bak Greg!![]()
![]()
Heb je nu met opzet gekozen voor die verstelbare spoiler ipv die vaste JCW wing of is het gewoon een optie??![]()
Veel fun ermee!
G.
ook als je die manueel open zette...
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors