BlackFlank p14 new roof design!! :D
- BlackFlank
- Mod virus alert!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb gewoon bij de dealer bestelt voor derest weet ik niet hoe hun dat gedaan hebben
wat je ook ken doen, is naar de sloop gaan checken voor een sloper en hem daar vanaf halen.
Dat wouik eerst doen tot dat ze zeiden tegen mij bij de garage van nee wij bestellen datwel voor je
wat je ook ken doen, is naar de sloop gaan checken voor een sloper en hem daar vanaf halen.
Dat wouik eerst doen tot dat ze zeiden tegen mij bij de garage van nee wij bestellen datwel voor je
burn rubber not your soul

- BlackFlank
- Mod virus alert!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
nou dus even niet
dus toen ben ik naar zaandam gegaan zelfde naam maar veel betere mensen die eerlijk zijn.
Hebben mij geholpen met me DSC problemen scheelde me 2000 euro t.o.v wat alkmaar me wou laten betalen voor reparatie evenals een nieuwe airbag.
dieven
ja is natuurlijk per dealer verschillend bij maaral alkmaar dachten ze pfff wat moet dat broekie hier met die gp die kloppen we even leeg..........BlackFlank schreef:ga ik toch nog maar even informeren bij de dealer! tnx!
nou dus even niet
dus toen ben ik naar zaandam gegaan zelfde naam maar veel betere mensen die eerlijk zijn.
Hebben mij geholpen met me DSC problemen scheelde me 2000 euro t.o.v wat alkmaar me wou laten betalen voor reparatie evenals een nieuwe airbag.
dieven

- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
nou dan gaat ik zaandam maar even bellen
wat ook kan, heb jij er nog een factuurtje van? misschien dat daar dan het onderdeelnummer op staat 

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
was reparatie van dsc dus kijk of ze het erbij gezet hebben
zal even kijken denk ik niet .......let you knowBlackFlank schreef:nou dan gaat ik zaandam maar even bellenwat ook kan, heb jij er nog een factuurtje van? misschien dat daar dan het onderdeelnummer op staat
was reparatie van dsc dus kijk of ze het erbij gezet hebben

- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
Mijn passagiersdeur ging niet meer van binnenuit open, maar nog wel vanaf de buitenkant. Ik heb toen maar even het slot gedemonteerd.

Achteraf bleek dat in het slot het kabeltje van de deurhendel van het haakje te zijn afgeschoten op de een of andere magische wijze..
er is niks versleten of afgebroken... heel gek.
Maar gelukkig heb ik het weer kunnen fixen

Achteraf bleek dat in het slot het kabeltje van de deurhendel van het haakje te zijn afgeschoten op de een of andere magische wijze..

Maar gelukkig heb ik het weer kunnen fixen

- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
ja ik heb inderdaad het raammechanisme los moeten halen. Ik had hem er wel in laten zitten maar hij kon net ver genoeg opzij om het slot er tussen het plaatwerk en de rails door te krijgen.
- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
ja onder aan de deur zit inderdaad een bout die ik los heb gedraaid. en aan de bovenkant zit achter een rubberkapje nog een bout. deze moest ik een slag los draaien om de rails op te kunnen lichten om hem onderaan uit een soort "afstelkartelvertanding" te krijgen.
het was achteraf een klusje van niets. Heb het raam lekker laten zitten inderdaad. Ik ben altijd van het zo min mogelijk los halen.
het was achteraf een klusje van niets. Heb het raam lekker laten zitten inderdaad. Ik ben altijd van het zo min mogelijk los halen.
- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
Volgende mod!... een sportantenne
ik moet toch echt een keer van dat botsauto ding af
heb hem bij de dealert besteld en komt een deze dagen binnen 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
hallohoi!
bij deze weer een paar kleine upgrades aan mijn mini!
3 om precies te zijn.
ten eerste heb ik een Sportantenne gemonteerd.
ik was bang dat het ontvangst wat minder zou worden maar dit valt me alles mee

daarnaast heb ik op mijn stage een mooie binnenspiegelkap van de ondergang kunnen redden. hij was genoteerd op de incourant lijst. en dus reddie voor de tresjken. maar ik had nog wel een mooie laatste rustplaats voor het arme dingetje!

en tot slot heb ik mijn dl covers even onder handen genomen en ze voorzien van een likje verf
het resultaat mag er wel wezen al zeg ik het zelf...

dit was het voor deze keer! tot de volgende! andere tijd, zelfde topic!
groetjes.
bij deze weer een paar kleine upgrades aan mijn mini!

ten eerste heb ik een Sportantenne gemonteerd.
ik was bang dat het ontvangst wat minder zou worden maar dit valt me alles mee

daarnaast heb ik op mijn stage een mooie binnenspiegelkap van de ondergang kunnen redden. hij was genoteerd op de incourant lijst. en dus reddie voor de tresjken. maar ik had nog wel een mooie laatste rustplaats voor het arme dingetje!

en tot slot heb ik mijn dl covers even onder handen genomen en ze voorzien van een likje verf

dit was het voor deze keer! tot de volgende! andere tijd, zelfde topic!
groetjes.
Onze sponsors