Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 46 Blue R56
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Erwin CS Mini Cooper S
Nice! Wat is er met je vorige gebeurd dan? Heb ik dat gemist?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- WimS
- Volledig MINI minded!
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Erwin!
ik was je alweer een tijdje kwijt op het forum, wist niet dat die dikke donker zilvere weg was!
maar goed bezig dat je weer terug bent!
deze weer helemaal terughalen als je vorige donkerzilvere?
ik was je alweer een tijdje kwijt op het forum, wist niet dat die dikke donker zilvere weg was!
maar goed bezig dat je weer terug bent!
deze weer helemaal terughalen als je vorige donkerzilvere?
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Hallo,
Thnnx Vrienden ik heb naast mijn P 993 en Cayenne zoals jullie weten reed ik dagelijks in een VW EOS ABT gereden maar de Mini Cooper S bleef toch één van mijn lievelings auto's. km stand is 79000 km maar moet wel e.e.a. doen om hem weer helemaal naar mijn smaak te brengen.....
Moet alleen nog ff terug volgende week naar die autobedrijf. Mijn AB doet ghet niet. Is volgens hun wat met de zender in de spiegel en de velgenslot zit er niet bij..daar baal ik nog het meest van. Maar volgens mij kan je die bij de BMW opvragen?
Gr. Erwin
Thnnx Vrienden ik heb naast mijn P 993 en Cayenne zoals jullie weten reed ik dagelijks in een VW EOS ABT gereden maar de Mini Cooper S bleef toch één van mijn lievelings auto's. km stand is 79000 km maar moet wel e.e.a. doen om hem weer helemaal naar mijn smaak te brengen.....

Moet alleen nog ff terug volgende week naar die autobedrijf. Mijn AB doet ghet niet. Is volgens hun wat met de zender in de spiegel en de velgenslot zit er niet bij..daar baal ik nog het meest van. Maar volgens mij kan je die bij de BMW opvragen?
Gr. Erwin
Laatst gewijzigd door Erwin CS op 13 okt 2013, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Respect 2 All 

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Erg mooie R53, blijft een prachtige kleur!
Heeft ie eerst een aantal jaren in een showroom gestaan o.i.d. voordat ie op kenteken werd gezet? Want het is een pre-facelift R53 en die is tot ongeveer juli 2004 gebouwd.
Heb je die schitterende 993 ook nog?

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Kijk zo leer ik nog wat Ivo en JAZEKER heb ik die 993 nog. Ook die aangepast met andere velgen en onderstel.Ivo schreef:Erg mooie R53, blijft een prachtige kleur!Heeft ie eerst een aantal jaren in een showroom gestaan o.i.d. voordat ie op kenteken werd gezet? Want het is een pre-facelift R53 en die is tot ongeveer juli 2004 gebouwd.

Respect 2 All 

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eén woord: wow!! Eén van de mooiste auto's ooit gebouwd naar mijn mening.

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Maar hebben jullie nog een leuke tip voor de achteruitlaat Vrienden want ik vind het geluid iets te braaf 

Respect 2 All 

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb onder die van mij afgelopen week net een Milltek catback gezet Ewin, da's een dikke aanrader! Bij Orranje kost 'ie incl verzenden ongeveer €660,-. Je bent helaas net te laat voor de kortingsaktie van tuningparts (sponsor), die had de maand september 15% korting. Maar mss kan je er nog een mailtje aan wagen.
MINI Dubman '07 PureSilver

- speedy
- NMC Legend
Bericht
welkom terug !
vet wagenpark hoor 8-)
komt deze mini niet uit Apeldoorn weg ?
Was laatst een discussie over deze auto icm bj .
vet wagenpark hoor 8-)
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Joh vertel..moet nog even terug naar deze autobedrijf. Ik heb hem gekocht bij van der Ven auto's in Almelo...speedy schreef:welkom terug !
vet wagenpark hoor 8-)
Respect 2 All 

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Hij is van begin 2007...voor de facelift...Erwin CS schreef:Joh vertel..moet nog even terug naar deze autobedrijf. Ik heb hem gekocht bij van der Ven auto's in Almelo...speedy schreef:welkom terug !
vet wagenpark hoor 8-)

Respect 2 All 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
nou het is natuurlijk vreemd een prefacelift uit 2007 ? daarom werd er over gesproken.
maar het zal wel een andere zijn want die stond in Apeldoorn bij Sleutelbloem (niet 1 van de beste als het om reputatie gaat !)
die had gaten in de bumper of klep voor een fietsendrager...

maar het zal wel een andere zijn want die stond in Apeldoorn bij Sleutelbloem (niet 1 van de beste als het om reputatie gaat !)
die had gaten in de bumper of klep voor een fietsendrager...

- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
heb nu net ff sleutelbloem gebeld want dacht misschien laten ze wel iets los maar bij alle vragen die ik stel krijg ik alleen te horen "die is verkocht" en dat ging steeds op een andere toon tot irritatie toe dus heb maar opgehangen...
Onze sponsors