Geen idee, wat denken jullie?
Set-up is nu:
-RMW kop
-Catcams nokkenas
-Bosch 550cc's
-17% pulley
-Dafe.f luchtfilter
-Milltek spruitstuk
-Bastuck catback
-Beek software
Weet ik ga em alleen ff stationair laten draaien en dan gelijk met de oplegger naar beek.
Of is het een goed idee om eerst even langs de dealer te rijden om foutcodes uit te lezen of kan ik dat straks zelf met de scangauge?
Snieze's R53 272PK
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zet in op zo'n 240pk... wat voor intercooler trouwens?
Foutmeldingen kan bij Beek en idd met een Scangauge.
Foutmeldingen kan bij Beek en idd met een Scangauge.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Beter met stock injectoren starten en oplegger op rijden, de 550's pas daar wisselen. Daar moet eerst een file voor worden aangemaakt, anders verzuip je m al bij t starten (toch?)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Snieze
- Mod virus alert!
Bericht
Okido ga em gelijk bestellen dan ben ik motorisch voorlopig wel ff ok denk ik zo..
Wil alleen nog RMW spruitstuk omdat die van Milltek veel kleinere poorten heeft dan de kop dus zal een behoorlijke restrictie opleveren.
Dus als er nog iemand interesse heeft in een zo goed als nieuwe Milltek spruit met high flow cat let me know!
Owja en nog een keer de Sprintex compressor
Wil alleen nog RMW spruitstuk omdat die van Milltek veel kleinere poorten heeft dan de kop dus zal een behoorlijke restrictie opleveren.
Dus als er nog iemand interesse heeft in een zo goed als nieuwe Milltek spruit met high flow cat let me know!
Owja en nog een keer de Sprintex compressor

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je slim ben ga je voor de Janspeed spruitstuk met dekat en 200cell highflow kar die kan je zo met een paar boutjes uitwisselen
En de sprintex misschien ka je dienvan davy (daveke) overnemen die krijgt een nieuwe opgestuurd en scheelt je een bak geld
En de sprintex misschien ka je dienvan davy (daveke) overnemen die krijgt een nieuwe opgestuurd en scheelt je een bak geld
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
O jij heb rmw kop ja dan maakt het niet uit maar janspeed syteem is handig weet niet hoe rmw dat heeft zitten
Hij krijgt een nieuwe en hij gaat rotrex
Hij krijgt een nieuwe en hij gaat rotrex
burn rubber not your soul

Onze sponsors