Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2012, 20:57

stefan740 schreef:Mwah, een JCW heeft standaard geen aero bumpers he. Je koopt hem zoals hij er staat imho. (hoe stond hij er?)
Maar hij werd wel verkocht als een JCW met JCW exterieur...
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2012, 21:57

Stuur, pookhoes en handrem hoes vervangen voor rode stiksels! 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

19 jun 2012, 22:20

Sportief én chique samen, echt heel mooi! :)
Dr. Evil
Be Mini
Be Mini

19 jun 2012, 22:49

Oef,, dit ziet er fantastisch uit man ! 8)

Zeer goede mods! :wink:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2012, 22:52

Het zijn de details die het 'm doen, nice! 8)
Afbeelding
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 jun 2012, 09:23

Nice 8) 8) , mooie toevoeging!
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 jun 2012, 13:16

Leuk dat het vlot gelukt is! Maar ik zie daar handig materiaal liggen dus kon ook moeilijk anders 8)
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2012, 13:47

GregBem schreef:Leuk dat het vlot gelukt is! Maar ik zie daar handig materiaal liggen dus kon ook moeilijk anders 8)
Haha er gaat niets boven kunststof gereedschap :mrgreen:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2012, 14:54

Als de auto verkocht is alzijnde met een JCW interieur dan moeten ze daar ook aan voldoen. Zij zijn dealer van het betreffende merk en moeten dus weten waar ze het over hebben. Daarnaast hebben zij de auto ook zelf ingeruild en vermoed ik zomaar dat er duidelijke afspraken zijn gemaakt met de vorige eigenaar over het wisselen van de JCW achterbumper met de grote diffusors erin en het terugplaatsen van de orignele S bumper. Ze wisten het waarschijnlijk dondersgoed dat de JCW bumper er niet meer op zat! Kan best zijn dat ze er bij het aanbieden aan jouw even niet bij stil hebben gestaan maar los het dan gewoon netjes op.

Voor de steenslagreparatie geldt dat je een bepaald verwachtingspatroon mag hebben. Ook daar geldt weer voor dat je bij een Premium merk als BMW/MINI mag verwachten dat het niet of nauwelijks meer zichtbaar is.

Als ik jouw was zou ik de term KTV een paar keer roepen. Klant tevredenheid is namelijk enorm belangrijk voor ze. Het gaat allemaal om statistieken en door hun een slechte waardering te geven kan het bedrijf gigantische bonussen mislopen en die hebben ze hard nodig! Ik zou ze aangeven dat je ze een 10 geeft en zal melden dat je uiterst tevreden bent als ze het goed met je oplossen. Doen ze dat niet dan geef je ze een 1 en zeg je dat je volledig ontevreden bent!

Geloof me, daar worden ze helemaal niet vrolijk van! Maar goed ik zou hier pas over beginnen als er geen "land met ze te bezeilen is..."
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2012, 15:12

Vrijdag weten we meer, ik ga geen discussie over telefoon of email hebben, dus gaan we vrijdag met de auto langs.

De term Social Media wil ook weleens helpen :wink:

Mijn gevoel nu zegt dat er geen "land met ze te bezeilen is.." nadruk ligt dan vooral op hoe de steenslag schade is opgeknapt. Meneer aan de telefoon tijdens afleveren zei letterlijk dat het perfect was, en je er niets van ziet...

Bumper verhaal kan ik een klein beetje begrijpen, maar vind het erg slecht om een onwetend persoon iets dergelijks te verkopen. Om dan vervolgens op een forum te horen te krijgen dat het niet klopt...
speedy
NMC Legend
NMC Legend

20 jun 2012, 21:10

Heel mooi gedaan ! 8) wel jammer dat het een gewoon sportstuur is maar dan met rood stiksel want een jcw stuur is zoveel fijner en mooier.
Marcel Always Open
Cabrio-King

20 jun 2012, 23:34

Deze auto is uit de fabriek gekomen met standaardbumpers. Aerodynamica pakket is altijd een optie, ook voor een factory-JCW. Dat Jan de bumpers na ong. 3 maanden verving door aerobumper (van ebay) en vlak voor verkoop weer de standaard achterbumper heeft teruggezet, kan je de dealer toch niet verwijten. (in mijn optiek).

Die "uit de kofferbak verdwijnende" verenset vind ik daarentegen niet netjes. Je hebt geen poot om op te staan behalve de "redelijkheid".
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2012, 23:43

De bumper kan ik mij, zoals eerder aangegeven, enigszins in vinden. Alleen vind ik het niet netjes hem alsin volledig te verkopen aan een onwetende klant.

Veren liggen inmiddels voor mij klaar, en neem ik vrijdag mee.

Mijn grote probleem is de slechte kwaliteit van de steenslag behandeling, en de rest erbij opgeteld, met arrogante personen aan de telefoon, geeft gewoon een rot gevoel. Dan zal ik op elk slakje zout leggen ook!

Trouwens als die achterbumper het enige was, en de rest was allemaal netjes, had ik hun aanbod waarschijnlijk allang aangenomen.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2012, 00:15

Marcel Always Open schreef:Deze auto is uit de fabriek gekomen met standaardbumpers. Aerodynamica pakket is altijd een optie, ook voor een factory-JCW. Dat Jan de bumpers na ong. 3 maanden verving door aerobumper (van ebay) en vlak voor verkoop weer de standaard achterbumper heeft teruggezet, kan je de dealer toch niet verwijten. (in mijn optiek).

Die "uit de kofferbak verdwijnende" verenset vind ik daarentegen niet netjes. Je hebt geen poot om op te staan behalve de "redelijkheid".
Ben het niet met je eens Marcel. De auto werd hem aangeboden als een JCW met een JCW exterieur. Lijkt me een duidelijk verhaal, kan er weinig anders van maken.

Als er niet over een JCW exterieur was gesproken, had de dealer 100% gelijk gekregen van me! Die gasten moeten dondersgoed weten waar ze over praten en anders moeten ze lekker wat anders gaan doen.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2012, 00:34

Het goed nieuws is dat er een super vette mod aan komt >)

Terug naar “Show your ride”