Update led lampen en stroboscoop.
En weet iemand hoe je stabilisator stangen moet afstelen om rolling in bochten tegen te gaan?
En ben op zoek naar banden in deze maat 175-45-R15.
einde mini one hellaas snik snik
- nikkwaus
- Mod virus alert!
Bericht
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is handiger als je de updates gewoon in een nieuwe reactie post ipv dat mensen steeds terug moeten naar de startpost om je updates te zien.
Ik denk dat je de endlinks vervangen hebt? Een One heeft trouwens standaard geen stabilisatorstang aan de achterkant. Het scheelt een hoop als je die wel inbouwt, maar dan moet je de asdrager van een Cooper of Cooper S hebben.

Ik denk dat je de endlinks vervangen hebt? Een One heeft trouwens standaard geen stabilisatorstang aan de achterkant. Het scheelt een hoop als je die wel inbouwt, maar dan moet je de asdrager van een Cooper of Cooper S hebben.
- nikkwaus
- Mod virus alert!
Bericht
nou de reden is waarom ik alles in de eerste post zet is dat het een duidelijk over zicht is over de auto hoe die eerst was en hoe die nu is.
ja volgens mij is het de camberlinks aan de voorkant van de veerring naar de stabilisator stang alleen moet niet hard rijden en inkeer omgooien wand dan loopt die ergens aan.
ja volgens mij is het de camberlinks aan de voorkant van de veerring naar de stabilisator stang alleen moet niet hard rijden en inkeer omgooien wand dan loopt die ergens aan.
- nikkwaus
- Mod virus alert!
Bericht
das een goei idee.
Vandaag nog even wat foto's gemaakt van de mini.
Een klein afritje van een parkeer terrein is al dollen pret haha.

Ik moet eerlijk toegeven het is echt een kart op de weg.

En op een meeting in eindhoven bij de Ikea zag ik mensen van newminiclub ook met fotografie bezig zijn en daar heb ik veel van geleert!

en deze foto van mij zat er ook nog er tussen (geweldig(eigen junk))

Vandaag nog even wat foto's gemaakt van de mini.
Een klein afritje van een parkeer terrein is al dollen pret haha.

Ik moet eerlijk toegeven het is echt een kart op de weg.

En op een meeting in eindhoven bij de Ikea zag ik mensen van newminiclub ook met fotografie bezig zijn en daar heb ik veel van geleert!

en deze foto van mij zat er ook nog er tussen (geweldig(eigen junk))

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Uuuhmmm i no snapnikkwaus schreef:nou de reden is waarom ik alles in de eerste post zet is dat het een duidelijk over zicht is over de auto hoe die eerst was en hoe die nu is.
Onze sponsors