Ian & Froukje: Coupé ingeruild :-(
- Ward
- Volledig MINI minded!
- Ian
- Be Mini
Bericht
Gelukkig niet. Binnen de bebouwde kom hou ik mij netjes aan de snelheid :-)
Re: Ian & Froukje: EVO Rrrrrrrr
:-) :-) :-)Comparco schreef:binnen de bebouwde kom?
Gelukkig niet. Binnen de bebouwde kom hou ik mij netjes aan de snelheid :-)

- Ian
- Be Mini
- Ian
- Be Mini
Bericht
Re: Ian & Froukje: Stuurtje
Vandaag was het vroeg weekend. Dus heb ik het nieuwe stuur gemonteerd :-)

- ajede
- Volledig MINI minded!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Ian & Froukje: Stuurtje
Dikkie dik hoor, mooi hoor zo'n coupe
Mooie mod's hoor

Mooie mod's hoor

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Ian
- Be Mini
Bericht
Re: Ian & Froukje: Coupé ingeruild :-(
Na anderhalf jaar lekker
te hebben is de coupé ingeruild. Het ruimtegebrek begon ons op te breken
En omdat ik een andere hobby heb zit het er niet in om de MINI ernaast te houden. Kan wel, maar het wordt thuis niet gewaardeerd dat ik een garage vol speeltjes heb
We vonden het leuk een aantal tourritten meegemaakt te hebben en wellicht tot in de toekomst! Ik blijf in iedergeval het forum volgen.

En omdat ik een andere hobby heb zit het er niet in om de MINI ernaast te houden. Kan wel, maar het wordt thuis niet gewaardeerd dat ik een garage vol speeltjes heb

We vonden het leuk een aantal tourritten meegemaakt te hebben en wellicht tot in de toekomst! Ik blijf in iedergeval het forum volgen.
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Ian & Froukje: Coupé ingeruild :-(
Erg jammer....wellicht in de toekomst weer een MINI?! Wat heb je ervoor teruggekocht?
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
Onze sponsors