ASE GP001
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: ASE GP001
Mooie mods weer, marinus! Nu kun je er nog meer van genieten tijdens de trackdays! 

- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
tja...zelfde problemen hier...remmen en olietemp. De remmen koeling mod heb ik liggen maar olie-koeler nog niet. Standaard zijn de Mini's niet echt hufterproof voor op de baan.
Mooi mods hoor, jammer van die leidingen maar het resultaat telt
Mooi mods hoor, jammer van die leidingen maar het resultaat telt

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
lekker hoor kerel!
weer of geen weer, Marinus knalt gewoon lekker door!!:D
ehm.. vrijdag vrij?:P
ben vanaf 8 bij Roy!:P hahaha
weer of geen weer, Marinus knalt gewoon lekker door!!:D
ehm.. vrijdag vrij?:P
ben vanaf 8 bij Roy!:P hahaha
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Toen ik net de auto starte bleef het motermanegement lampje branden.. P0132 geeft hij als melding, iemand een idee?
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Thanks! Morgen maar is mee aan de slag.boris_brznjef schreef:What does this mean?
OBD Code P0132refers to
This involves the front oxygen sensor on Bank 1. This code indicates that the heated oxygen sensor reading is too high. In the case of Ford vehicles, that indicates the voltage at the sensor is over 1.5 volts. Other vehicles may be similar.
Symptoms
Possible sumptoms of OBD code P0132
You will likely not notice any drivability problems.
Causes
Possible causes of OBD code P0132
A code P0132 may mean that one or more of the following has happened: The oxygen sensor heater circuit is shorted out The wiring to the sensor is broken / frayed (less likely)
Possible Solutions
The simplest thing to do is to reset the code and see if it comes back. If the code comes back, the problem is more than likely the front Bank 1 oxygen sensor. You will likely wind up replacing it but you should also consider these possible solutions: Check for wiring problems (shorted, frayed wires) Check the voltage of the oxygen sensor
Je 02 sensor dus
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Marinus bij mij was het de MAP sensor die voor in het inlaatspruitstuk zit, eindigend op 679. Ik heb deze vervangen (tip van Daveke) en alle foutcodes waren weg.

- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Had jij ook enkel de p0132 of nog meerdere foutcodes?Gp0029 schreef:Marinus bij mij was het de MAP sensor die voor in het inlaatspruitstuk zit, eindigend op 679. Ik heb deze vervangen (tip van Daveke) en alle foutcodes waren weg.
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Ik had er een paar:
P0107 - MAP circuit low input
P0130 - O2 Sensor 1
P1688 - Limp Mode
Alles leek op een vacuumprobleem. Alleen zonder OBD reader wist ik niet goed welke voor wat was.
Ik ben twee weken bezig geweest om dat vacuum probleem op te lossen (aanzuigbuis vervangen die stuk leek, en experimenteren met OBD valves en gasklep totdat Daveke met die sensor kwam en alles in één keer weg was en het ding loopt weer nieuw, en ook foutcodes niet meer terug gekomen (afkloppen)
P0107 - MAP circuit low input
P0130 - O2 Sensor 1
P1688 - Limp Mode
Alles leek op een vacuumprobleem. Alleen zonder OBD reader wist ik niet goed welke voor wat was.
Ik ben twee weken bezig geweest om dat vacuum probleem op te lossen (aanzuigbuis vervangen die stuk leek, en experimenteren met OBD valves en gasklep totdat Daveke met die sensor kwam en alles in één keer weg was en het ding loopt weer nieuw, en ook foutcodes niet meer terug gekomen (afkloppen)

- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Ik had alleen de P0132 verder geen enkele foutmelding. Ik het zondagmorgen de stekker van de eerste lambdasonde schoongemaakt in ingespoten met contactspray en daarna de foutmelding verwijderd. Middags nog een stuk gereden en de melding is niet meer terug gekomen, dus nu even afwachten of de melding weg blijft.
Begin volgende maand word de Cobra EVO 1 vervangen door de EVO R. Ben benieuwd hoe deze set gaat bevallen.
De EVO 1 set gaat de verkoop in mocht er iemand opzoek zijn die kan mij een pm sturen.
Begin volgende maand word de Cobra EVO 1 vervangen door de EVO R. Ben benieuwd hoe deze set gaat bevallen.