Batje MCCS......
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
- Locatie: Hillegom
Bericht
Re: Batje MCCS, Navi vraag
Uitgepakt is het inderdaad +- 10 gb
MINI Cooper S Checkmate -- MINI Clubman Cooper S Hampton
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Locatie: Molenhoek
- Batje
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Veghel
Bericht
Re: Batje MCCS, Navi vraag
Klinkt goed. Denk dat ik al weet waar ik binnekort sta met mn usb stick 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Bericht

Niet goedkoop, maar er lijkt iig wat mogelijk te zijn. Jammer dat ze geen duidelijkere foto's hebben van de nieuwe rail zelf. Volgens de omschrijving verlies je de hoogteverstelling die je bij MINI toch al niet hebt... wie weet gebruiken ze wel MINI-rails dan?
In Opel/Vauxhall OPC/VXR's zitten ze met sidemounts waar je gewoon een extra gat in kunt maken:
Re: Batje MCCS, Forge CAI en meer
Ik zie net op een ander forum dat Madeno Racing een oplossing heeft voor de Clio 3 RS, waar dezelfde stoelen in zitten: http://www.madenoracing.com/performance/115/spart/3329/Batje schreef:En gister was het dan zo ver. Recaro tijd![]()
![]()
Met dit als resultaat.
[...]
Stoelen zitten goed en fijn. Alleen de zithoogte ben ik niet helemaal blij mee. Zit nu echt vet hoog voor mn gevoel. Dus mocht iemand weten waar lage mounting brackets te vinden zijn die wel naar voor en achter kunnen schuiven, let me know.

Niet goedkoop, maar er lijkt iig wat mogelijk te zijn. Jammer dat ze geen duidelijkere foto's hebben van de nieuwe rail zelf. Volgens de omschrijving verlies je de hoogteverstelling die je bij MINI toch al niet hebt... wie weet gebruiken ze wel MINI-rails dan?
In Opel/Vauxhall OPC/VXR's zitten ze met sidemounts waar je gewoon een extra gat in kunt maken:

- Batje
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Veghel
Bericht
Re: Batje MCCS, Navi vraag
Nee klopt idd. Maar ik denk dat ik na de wintersport toch het las apparaat te voorschijn tover en mijn eigen stoelframe ga maken en de brackets.
Want wat ik tot nu toe vind is echt schofterig duur.
Want wat ik tot nu toe vind is echt schofterig duur.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: Batje MCCS, Navi vraag
Ik heb het bier al koud staan!




MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Batje
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Veghel
Bericht
Re: Batje MCCS, Navi vraag
Nou daar gaan we weer....
Net bij Beek geweest. en hier geëindigd.


Maar laten we bij het begin beginnen.
Vandaag met frisse moed naar Den Haag gereden. om de thermostaat en de decat melding aan te latten passen. Nou prima motorkap open en toen was er nog niets te zien. ECU/DME open gemaakt, alles goed. Stekkers los gemaakt en tadaaaa Olie...


Bij beek zeiden ze dit is een bekend probleem van de N18, de olie druk schakelaar die lekt en zo zuigt de kabelboom zich vol en dit komt dan bij de ECU/DME uit. Op advies van Beek naar de Dealer in Den Haag gereden een paar deuren verderop. Want dit was een terug roep actie zeiden ze daar.
Na lang en veel gedoe. Bam rekening...

Nog een tijdje daar herrie staan maken maar helaas. Geen terug roep actie stond er open dus met andere woorden... Jammer maar helaas. Daarna weer terug naar Beek. Verhaal uitgelegd en die zeiden toch echt zeker te weten dat het zo was.
Nou met veel tegenzin weer richting huis. Toch nog ff langs de dealer in Uden gegaan. Want die werken altijd goed mee. Maar helaas zelfde verhaal.. Aangezien ik toch al daar was ff een stukje door gereden naar mijn beunhaas en held Thijs. Verhaal weer uitgelegd. Zegt ie dood leuk, ja dat probleem ken ik wel
Dus thuis aangekomen toch maar ff google aangeslingerd. En ja hoor.... Na niet heel lang zoeken kwam ik de verhalen al tegen, N18, DME, Olie = ellende....
Probleem
Daarna gezellig met Mini Nederland aan de lijn gehangen. Die kwamen ook niet heel veel verder. Dus volgende stap is een klacht bij Mini neerleggen. Want als ik 4 man heb gesproken en ze herkennen het probleem allemaal. Maar er is maar 1 oplossing... Niet mokken maar dokken
Nou dan heb je hier de verkeerde... Dus we gaan het een stapje hogerop zoeken nu.
Jeej leuk een Mini







Net bij Beek geweest. en hier geëindigd.


Maar laten we bij het begin beginnen.
Vandaag met frisse moed naar Den Haag gereden. om de thermostaat en de decat melding aan te latten passen. Nou prima motorkap open en toen was er nog niets te zien. ECU/DME open gemaakt, alles goed. Stekkers los gemaakt en tadaaaa Olie...


Bij beek zeiden ze dit is een bekend probleem van de N18, de olie druk schakelaar die lekt en zo zuigt de kabelboom zich vol en dit komt dan bij de ECU/DME uit. Op advies van Beek naar de Dealer in Den Haag gereden een paar deuren verderop. Want dit was een terug roep actie zeiden ze daar.
Na lang en veel gedoe. Bam rekening...

Nog een tijdje daar herrie staan maken maar helaas. Geen terug roep actie stond er open dus met andere woorden... Jammer maar helaas. Daarna weer terug naar Beek. Verhaal uitgelegd en die zeiden toch echt zeker te weten dat het zo was.
Nou met veel tegenzin weer richting huis. Toch nog ff langs de dealer in Uden gegaan. Want die werken altijd goed mee. Maar helaas zelfde verhaal.. Aangezien ik toch al daar was ff een stukje door gereden naar mijn beunhaas en held Thijs. Verhaal weer uitgelegd. Zegt ie dood leuk, ja dat probleem ken ik wel





Dus thuis aangekomen toch maar ff google aangeslingerd. En ja hoor.... Na niet heel lang zoeken kwam ik de verhalen al tegen, N18, DME, Olie = ellende....
Probleem
Daarna gezellig met Mini Nederland aan de lijn gehangen. Die kwamen ook niet heel veel verder. Dus volgende stap is een klacht bij Mini neerleggen. Want als ik 4 man heb gesproken en ze herkennen het probleem allemaal. Maar er is maar 1 oplossing... Niet mokken maar dokken

Nou dan heb je hier de verkeerde... Dus we gaan het een stapje hogerop zoeken nu.
Jeej leuk een Mini

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Batje MCCS, ECU vol met olie....
Kon je zo bij de dealer naar binnen rijden en werd je daar onmiddellijk voor 900 euro geholpen?

- Batje
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Veghel
Bericht
Maar ze waren heel erg vriendelijk toen ze met de rekening kwamen. Alleen toen ik tegen gas ging geven was dat snel voorbij haha
Re: Batje MCCS, ECU vol met olie....
Nee nog net niet. Want er moet een nieuwe kabelboom besteld worden...Gp0029 schreef:Kon je zo bij de dealer naar binnen rijden en werd je daar onmiddellijk voor 900 euro geholpen?
Maar ze waren heel erg vriendelijk toen ze met de rekening kwamen. Alleen toen ik tegen gas ging geven was dat snel voorbij haha

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Locatie: Molenhoek
Bericht
Re: Batje MCCS, ECU vol met olie....
K@*@*@T..... ik zal volgende week gelijk mijn stekker na laten kijken want het klinkt erop dat Casper ook zoiets heeft gehad...
- Ward
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede / Zutphen
Bericht
Re: Batje MCCS, ECU vol met olie....
Wat een verhaal weer... Hopelijk wordt de schade toch vergoed en loopt het met een sisser af. Zo kan je natuurlijk nooit van je MINI genieten...
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Onze sponsors