Duncan's R53 JCW
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Duncan's R53 JCW
staat er prachtig bij
ik vind juist de r105 heel mooi staan al kan die wel een spacertje gebruiken.

- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
zou alleen 1'' kleiner willen, met mijn winterwielen (17'' bullitspokes) paste mijn remmen er net precies in, dat vond ik echt heel dik staan, de remmen vind ik nu dus niet helemaal meer tot hun recht komen..
heb net toevallig een topic aangemaakt om de velgen te ruilen tegen een inch kleinere velgen, wist alleen niet welk type R velgen het waren, dus bedankt daarvoor kerel
bedankt speedy! vind ze zelf ook mooi staan, voor heeft ie door de tarrox remmen (dikkere naaf) al een +-5mm spacer, achter nog niets kwa spacer, heb voor dus ook langere wielbouten!speedy schreef:staat er prachtig bijik vind juist de r105 heel mooi staan al kan die wel een spacertje gebruiken.
zou alleen 1'' kleiner willen, met mijn winterwielen (17'' bullitspokes) paste mijn remmen er net precies in, dat vond ik echt heel dik staan, de remmen vind ik nu dus niet helemaal meer tot hun recht komen..
heb net toevallig een topic aangemaakt om de velgen te ruilen tegen een inch kleinere velgen, wist alleen niet welk type R velgen het waren, dus bedankt daarvoor kerel

voor mijn SYR; viewtopic.php?f=3&t=35793

- speedy
- NMC Legend
Bericht
meegespoten randen ben ik normaal niet zo'n fan van maar op die van jou 
en geen gezeik met kunstof netjes houden ....

- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
normaal ook geen fan van maar vind het met het JCW pakket en bijna al t chrome zwart vind ik het wel gaaf staan
al die complimenten van je! bedankt kerelspeedy schreef:meegespoten randen ben ik normaal niet zo'n fan van maar op die van jou

normaal ook geen fan van maar vind het met het JCW pakket en bijna al t chrome zwart vind ik het wel gaaf staan

- speedy
- NMC Legend
Bericht
gp in het zwart zou ik beetje zonde vinden maar goed 
welke bbs vind je mooi dan?

- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
Vind gp's in het zwart heel gaaf! Uuhms ja lastig, elke bbs vind ik wel dik, zolang het maar niet de helemaal 'dichte' zijn, wil wel nog mn remmen zien en koelingtechnisch lijkt me dat ook niet helemaal optimaalspeedy schreef:gp in het zwart zou ik beetje zonde vinden maar goed

- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
upper de up,
speelde toch al een tijdje en toch de knoop doorgehakt, set GP velgen met nieuwe banden aangeschaft, OEM GP velgen dus 18" met Toyo Proxes T1R banden.

ook de Mini nog meer naar beneden geschroefd, kon alleen niet uitlijnen omdat de Tesla daar stond, wat een apparaat was dat zeg.. Tesla model S 85+, hoop tekst maar supersnel, alleen een heel gezeur met de luchtvering en kon er dus in het kort gezegd zonder 100 handelingen te doen niet zomaar af door het 3D uitlijnapparaat.
ohja, "oude" JCW R105 gaan de verkoop in, bij interesse graag eeen PB.
speelde toch al een tijdje en toch de knoop doorgehakt, set GP velgen met nieuwe banden aangeschaft, OEM GP velgen dus 18" met Toyo Proxes T1R banden.

ook de Mini nog meer naar beneden geschroefd, kon alleen niet uitlijnen omdat de Tesla daar stond, wat een apparaat was dat zeg.. Tesla model S 85+, hoop tekst maar supersnel, alleen een heel gezeur met de luchtvering en kon er dus in het kort gezegd zonder 100 handelingen te doen niet zomaar af door het 3D uitlijnapparaat.
ohja, "oude" JCW R105 gaan de verkoop in, bij interesse graag eeen PB.
Laatst gewijzigd door Duncan023 op 06 jun 2015, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

- speedy
- NMC Legend
- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
bedankt kerel! achteraf gezien ook wel blij mee, heeft wel wat speciaals dit zo met dat gepolijstespeedy schreef:staat heel erg mooi en blij dat ze niet volledig zwart zijn

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ja wiel is erg mooi zo en helemaal in 1 kleur word die wel erg simpel en zie je de details van het wiel niet meer.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
Bedankt vriend, helemaal mee eensCheek-O schreef:Moet zeggen dat dit veel mooier staat duncan!!!
Nice!

Hier sluit ik me volledig bij je aan!speedy schreef:Ja wiel is erg mooi zo en helemaal in 1 kleur word die wel erg simpel en zie je de details van het wiel niet meer.

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
je MINI staat er weer lekker glimmend bij chef !!
Helemaal mee eens ook dat deze wielen gepolijst veel dikker ogen dan helemaal zwart.. goede keuze!! Keep it OEM

Helemaal mee eens ook dat deze wielen gepolijst veel dikker ogen dan helemaal zwart.. goede keuze!! Keep it OEM

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Hele gave velgen Duncan en X3 met het gepolijste gedeelte, hij staat er super mooi bij zo !!!
- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
Thanks! vind ik zelf ookBaseman schreef:Hele gave velgen Duncan en X3 met het gepolijste gedeelte, hij staat er super mooi bij zo !!!

Bedankt Sjaak! Jouw wielen mogen er ook zijn, zat tussen GP's en R95's te twijfelen die jij hebtShag schreef:je MINI staat er weer lekker glimmend bij chef !!![]()

Onze sponsors