Mijn F56S JCW - Mini foto's (P46)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Mijn F56S > hij is stuk! (pag. 11)

12 sep 2015, 13:32

Helaas, vandaag weer! :(
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Moonwell
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

12 sep 2015, 14:26

Dat meen je niet?!? Succes ermee zeg! Zonde van alle tijd wat je erin moet steken!
Afbeelding
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 sep 2015, 16:09

Ik zei nog: beheerst rijden. :mrgreen:

Laat de dealer er eerst maar een paar dagen mee rijden tot het opgelost is.
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Mijn F56S > hij is stuk! (pag. 11)

12 sep 2015, 19:08

Vanmiddag weggebracht naar Jan de Jong, ze mogen hem tot dinsdag 'testen' en direct de JCW Kit installeren. Krijg ik hem dinsdag weer fris terug, althans dat hoop ik... :)

Nu even een paar dagen in een cabrio, jippie... ûh, het regent?! Bah!

Afbeelding

Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Mijn F56S > is stuk: Leenwagen R57 (pag. 12)

13 sep 2015, 17:35

Ik associeerde de cabrio toch vooral met een auto voor Gooische meisjes. Ik mag het zeggen want ik woon in 't Gooi 8) ...vandaag zelf zonder dak gereden en het is eigenlijk best leuk!

Afbeelding

Het is wel weer even schakelen naar het 'oude' interieur, als je een tijdje in F56 rondgereden hebt maar hier is helemaal niets mis mee. Nou een dingetje dan, de kofferbak van dit bakkie! Die doet me qua inhoud denken aan mijn eerste Mini, hoewel; die was volgens mij nog hoger.

Dit is mij toch een tikje te klein en het zou voor mij dan ook geen auto voor dagelijks gebruik zijn maar als 'weekendauto' lijkt het me best leuk een cabrio erbij te hebben. Ik zou continu met het dak open rijden, dat is feest ...erg leuk! :icon_top:

Maar toch, ik mis nu mijn oranje karretje al. Hoop dat ze de storing kunnen reproduceren en dat ik vanaf dinsdag zorgeloze 'JCW' kilometers kan gaan maken. Moet er niet aan denken dat ik dit gelazer met storingen vaker heb, want daar heb ik echt geen zin in. Bij de dealer zeiden ze gisteren dat ze het zouden oplossen, daar ga ik dan maar vanuit. Toch wel erg benieuwd wat de 'D36D54 Signal (Crankshaft torque 1, 40.1.4) invalid, transmitter EDME' storing betekent, hoop dat de mannen bij JdJ er wat mee kunnen.

Tot die tijd gaat/blijft hier het dak er af! :rijden

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Mijn F56S > stuk: Leenwagen R57 (pag. 12)

13 sep 2015, 18:12

Cabrio voor Gooise meisjes? :{
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

13 sep 2015, 18:18

of schatjes uit Amstelveen
Afbeelding
Moonwell
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

13 sep 2015, 18:21

Mn man zei dat de nieuwe cooper s vaker problemen hebben! Laten we t afkloppen dat het eenmalig is bij jou!

Cabrio rijden is ook erg leuk!!
Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2015, 18:22

mushrop schreef:Cabrio voor Gooise meisjes? :{
Hahaha, ja sorry! Ga 's een op een zonnige dag in Laren op 't terras van het Paard of Mauve zitten, dan weet je gelijk wat ik bedoel... 8)

Ik vind het overigens errug leuk rijden, met het dak er af! Daar zou ik best aan kunnen wennen, zeker in een uitvoering zoals jij hem hebt... wow!!

Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2015, 18:28

Moonwell schreef:Mn man zei dat de nieuwe cooper s vaker problemen hebben! Laten we t afkloppen dat het eenmalig is bij jou!
Ik heb in 2009 een BMW 316 gehad, daar had ik continu dit soort problemen mee... was een leasebak, dus kon ik zelf weinig mee doen anders dan de wagenparkbeheerder spammen.

Als dit een terugkerend probleem gaat zijn met de 'S', dan ruilen ze 'm maar om voor een nieuwe die wel betrouwbaar is. Ik ga in oktober twee weken de Alpen in, dan wil ik wel graag dat de storingen verleden tijd zijn... heb ik gisteren ook tegen de dealer gezegd. De auto is nog nieuw (2700km op de teller), dat maakt me wel een beetje zenuwachtig en verdrietig. Ik ken een verhaal van iemand die er al een andere motor in had liggen na een paar 100 kilometer, dus dat het vaker voorkomt klopt helaas. Nou ja, ik kan er helaas zelf weinig aan doen behalve mijn teleurstelling uitspreken en hopen dat het bij mij een eenmalig dingetje is.

Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 sep 2015, 12:28

Ik had in de R56 een panoramadak, dat vond ik wel erg leuk hoor! Qua herrie was het inderdaad zo dat ik hem op de snelweg niet open had, maar op binnendoorwegetjes is het prima toeven. Het is nu rotweer dus ik kan het dak van de cabrio niet opendoen helaas, gisteren wel wat kilometers mee gemaakt en qua geluid viel het me reuze mee. Sowieso is de 'beleving' heel anders, erg leuk!! Wat me wel een beetje tegenvalt is het geluid binnen met het dak dicht, dan merk je toch echt wel dat er weinig isolatie is... maar als gezegd, als tweede auto zou ik zeker een cabrio nemen. Voor de zomerse dagen en de leuke ritjes! :icon_top:

Verder is mijn enthousiasme over de F56S nog steeds héél erg groot, ik baal er natuurlijk wel van want als ze niet kunnen achterhalen wat er precies gaande is raak ik het vertrouwen natuurlijk wel een beetje kwijt. Is alsof je doodziek bent, naar de dokter gaat en je vervolgens te horen krijgt "we weten niet wat er aan de hand is"... ook niet fijn! :)

Maar goed, ik ga er vanuit dat ze bij JdJ er alles aan zullen doen om de storing op te sporen en te verhelpen. Ik heb een goed vertrouwen in die dealer!

Afbeelding
Pboy_007
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

14 sep 2015, 12:37

Het zal vast goed komen ze kunnen tegenwoordig zo veel met die techniek die er nu is .
My Thunder Grey!
Afbeelding
Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 sep 2015, 12:52

Thomas schreef:[...]
lekker sturen en genieten van het mooie bommetje en de power op vakantie!
Toevallig net geboekt... 8)

Gaan de Alpenstrasse rijden, van west naar Oost: klik ...pakken ook een dagje München mee, naar BMW Welt en de MINI tentoonstelling die daar momenteel loopt.

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”