Shag's JCW GP #1244
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Shag's JCW GP #1244
Aruba! Lekker hoor. Have fun dude
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kwam je de sleutel nog FF afgeven voor zondag of moet ik ze even ophalen

- Shag
- Volledig MINI minded!
- coendek
- Stoepsleutelaar
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kleine update.
Voordat ik op vakantie ging nog erop uit geweest om kentekenplaten te laten maken. Werd mij verteld dat er een duplicaatcode op zou komen, terwijl ik tot driemaal toe eerder anders vernomen van de RDW. 2x telefonisch en 1x bij het keuringsstation. ''Nee meneer, aangezien de oude platen voor export zijn vernietigd zal er geen duplicaatcode komen''... Besloten maar even te wachten en het zekerheidshalve uit te zoeken en te verifiëren bij de RDW. Vanaf m'n vakantieadres een mailtje gestuurd en inmiddels reactie: komt toch wel een duplicaatcode omdat het geen eerste uitgifte betreft en ik de oude niet kan inleveren (no shit, die zijn ook vernietigd
).. Na thuiskomst dan toch maar alsnog de platen laten maken incl. duplicaatcode en vervolgens lekker sturen! 
Voordat ik op vakantie ging nog erop uit geweest om kentekenplaten te laten maken. Werd mij verteld dat er een duplicaatcode op zou komen, terwijl ik tot driemaal toe eerder anders vernomen van de RDW. 2x telefonisch en 1x bij het keuringsstation. ''Nee meneer, aangezien de oude platen voor export zijn vernietigd zal er geen duplicaatcode komen''... Besloten maar even te wachten en het zekerheidshalve uit te zoeken en te verifiëren bij de RDW. Vanaf m'n vakantieadres een mailtje gestuurd en inmiddels reactie: komt toch wel een duplicaatcode omdat het geen eerste uitgifte betreft en ik de oude niet kan inleveren (no shit, die zijn ook vernietigd

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Serieus....? Das dan toch ff balen. Zeker als het je 3 keer toch "beloofd" is.
Duplicaatcode afplakken?
Duplicaatcode afplakken?
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Natuurlijk NP. Daarna zet ik m thuis bij je neer. Als het even tegenvalt zie je er helaas weinig van met dit weer. Ik heb morgen wel tijd om je GP op te halenShag schreef:Hoezo, ga je hem wassen/kleien/polijsten/waxen dan?

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Gewoon gele spuitbus of goede nagellak in die kleur... Scheelt je ook met post uit Leeuwarden
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja snap ik ook niet Daniel, heb het toch duidelijk 2x gevraagd aan 2 verschillende medewerkers maar goed, het is zoals het is. Vandaag na thuiskomst (Jezus wat is het koud hier
) kon ik het niet laten om alsnog de platen te scoren hetgeen ik dan ook heb gedaan. Morgen monteren en dan eindelijk sturen! Dat eentje afplakken doe ik maar niet, prijzig geintje om zoiets uit te halen en dan betrapt te worden.. 

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Hahaha koud hè. Als je maar een goede vakantie hebt gehad.
Jammer idd dat het eentje er toch op komt. En als het een duur grapje is, zou ik het afplakken ook niet zo snel doen.
Geniet van elke km in je mooie ride.
Jammer idd dat het eentje er toch op komt. En als het een duur grapje is, zou ik het afplakken ook niet zo snel doen.
Geniet van elke km in je mooie ride.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag eindelijk wat kilometers gereden nu de kentekenplaten erop zitten. Bij Ekris een nieuwe mattenset gehaald en tevens wat foto's gemaakt.

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors