Gaat mooi worden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zo nieuw vanuit de verpakking ben ik daar niet bang voor, echter bij schoonmaken en nieuwe olie aanbrengen is dat wel een aandachtpuntje idd. de sensor is daar in tegen heel makkelijk uit te bouwen en te reinigen.MartijnGizmo schreef:Wel oppassen met een 'nat' filter zoals die van K&N, de olie waar het element van voorzien is wil nog wel eens op het draadje van de luchtmassameter terecht komen, en die kunnen daar niet tegen. Ik geef zelf daarom de voorkeur aan 'droge' filters, zoals bijvoorbeeld Pipercross.
had ik dat excuus maar, uitwijken, dit lag gewoon aan mezelf, echt zwaar balen, alleen coating afgeschraapt, wiel zelf gelukkig niet beschadigd. blijft K.RemcoMINI schreef:Sodeknetter, die heb je inderdaad goed geraakt!
Heb ik ook een keer gehad, moest uitwijken... is niet fijn.
Het kostte mij bij een andere auto 2x een LMM, met een filter dat nieuw uit de verpakking kwam. Sindsdien ben ik genezen...jerroo schreef:zo nieuw vanuit de verpakking ben ik daar niet bang voor, echter bij schoonmaken en nieuwe olie aanbrengen is dat wel een aandachtpuntje idd. de sensor is daar in tegen heel makkelijk uit te bouwen en te reinigen.MartijnGizmo schreef:Wel oppassen met een 'nat' filter zoals die van K&N, de olie waar het element van voorzien is wil nog wel eens op het draadje van de luchtmassameter terecht komen, en die kunnen daar niet tegen. Ik geef zelf daarom de voorkeur aan 'droge' filters, zoals bijvoorbeeld Pipercross.