Bedankt! Ziet er eigenlijk best wel stoer uit!Kuijt schreef:Hey Mitchell,
Tis geen fotosjop, maar geeft je wel een idee, check m'n gallery
gr
John

Toch nog even een photoshopje afwachten om de knoop door te hakken!
Tja... dat effe gaat hem bij mij niet worden... ik ben daar echt dramatisch slecht in!maus105 schreef:gewoon effe shoppen in paint.krijg je wel een bepaald beeld van
gewoon striping tot aan je luchthapper en deze vrij houden van striping. Zo wordt de luchthapper alsnog extra geattendeerd. Misschien matzwart en matrood? Geen flauw idee hoe matrood zou staanMitchell schreef:Tja... dat effe gaat hem bij mij niet worden... ik ben daar echt dramatisch slecht in!maus105 schreef:gewoon effe shoppen in paint.krijg je wel een bepaald beeld van
@ Getzz; Ik zit ook nog aan matzwart te denke, net als bij jou. Of gewoon zwart en op het dak rood, alleen zit ik dan met de luchthapper die al zwart is.
Dat is idd geen slecht idee dat matrood!!!Getzz schreef:gewoon striping tot aan je luchthapper en deze vrij houden van striping. Zo wordt de luchthapper alsnog extra geattendeerd. Misschien matzwart en matrood? Geen flauw idee hoe matrood zou staanMitchell schreef:Tja... dat effe gaat hem bij mij niet worden... ik ben daar echt dramatisch slecht in!maus105 schreef:gewoon effe shoppen in paint.krijg je wel een bepaald beeld van
@ Getzz; Ik zit ook nog aan matzwart te denke, net als bij jou. Of gewoon zwart en op het dak rood, alleen zit ik dan met de luchthapper die al zwart is.
Onze sponsors