En als je als vrouwtje over het circuit blaast dat mag je mini er niet minder stoer uit zien

Maar door wie laat je je stickers maken?? Ik had bij John stickers in bestelling staan maar die is ermee gestopt....
hij moet wel stoer blijven jaMeani schreef:Plak er maar snel weer wat op want helemaal kaal is minder stoer.
En als je als vrouwtje over het circuit blaast dat mag je mini er niet minder stoer uit zien![]()
![]()
![]()
Maar door wie laat je je stickers maken?? Ik had bij John stickers in bestelling staan maar die is ermee gestopt....
zo hey lekker dan, dacht al dat je m'n bloemen in de prullenbak had gegooid. Kwestie van uitgebloeidNaatje schreef:Hij is echt KAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gelukkig heb ik de bloemen nog![]()
zien er idd erg vet uitcoendek schreef:Plakken moet helemaal goedkomen!!!
Deze wielen bedoelde olaf...
zijn dezelfde die ik besteld heb maar met witte binnenkant... waren in het echt heel erg dik...
Coen
jaja de bloemen zitten er nog, de rest is erafPretty Cooper schreef:zo hey lekker dan, dacht al dat je m'n bloemen in de prullenbak had gegooid. Kwestie van uitgebloeidNaatje schreef:Hij is echt KAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gelukkig heb ik de bloemen nog![]()
![]()
![]()
Maar ze zitten dus nog!!
gr, PC
Naatje schreef:zien er idd erg vet uitcoendek schreef:Plakken moet helemaal goedkomen!!!
Deze wielen bedoelde olaf...
zijn dezelfde die ik besteld heb maar met witte binnenkant... waren in het echt heel erg dik...
Coenmaar eerst maar ff de striping doen zondag en daarna op vakantie
![]()
Dames niet te veel drinken dan zaterdag. anders gaat ht helemaal fout met plakkenNaatje schreef:ben zoooo benieuwd zondag, heb er zin inBlont-007 schreef:Met die nieuwe striping fleuren je bloempjes vanzelf weer op hoor Naat!
Word erg lekker weer!
uhhh ja dat wordt een probleempjeMac Mini schreef:Dames niet te veel drinken dan zaterdag. anders gaat ht helemaal fout met plakkenNaatje schreef:ben zoooo benieuwd zondag, heb er zin inBlont-007 schreef:Met die nieuwe striping fleuren je bloempjes vanzelf weer op hoor Naat!
Word erg lekker weer!
Onze sponsors