Tommy's PW Cooper D

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 mei 2010, 18:10

fijn dat je je MINI weer terughebt. Ik zou het wel erg onplezierig vinden dat ze je sleutels meegenomen hebben.

Vind het al met al wel een vreemde situatie. Zoals je zelf ook al zegt; waarom hebben ze in godsnaam je MINI gestolen om 'm 25km verderop weer te dumpen zonder iets mee te nemen....da's toch raar... :s
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

24 mei 2010, 19:12

Ze wilde gewoon zonder jou even proefrijden, logisch toch? :roll:

Nee, gekheid...gelukkig heb je hem weer terug!
Afbeelding
DrAtomic
Be Mini
Be Mini

24 mei 2010, 19:16

Vreemde gasten die franstaligen... :mrgreen:
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 mei 2010, 19:43

bizar zeg :shock: naar van je sleutels en die afhandeling....
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
maus105
Bonkey

24 mei 2010, 20:05

(shakeit) (eat) :)) Echt beter!!!
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 mei 2010, 20:07

wat raar :shock:

gelukkig issie terug! :))

maar van die sleutels :s
rare wereld...
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

25 mei 2010, 09:40

Ik vermoed dat ze hem gedumpt hebben omdat de tank bijna leeg was, bereik was nog 45km, en uit ervaring weet ik dat de mini erg begint te janken vanaf 50km actieradius. Constant meldingen dat je moet gaan tanken.
Ofwel te lui om te gaan tanken, ofwel dachten ze dat dit een soort gps alarmsysteem ofzo was, want zo'n gevallen begrijpen geen letter nederlands.

Nu de remmen zijn versleten en ik had gezegd dat er deze week nieuwe remmen op komen, misschien wachten ze daar op om hem volgend weekend opnieuw te komen stelen. Wanneer hij wel volgetankt is en nieuwe remmen heeft. Nu er zit een nieuw slot op de voordeur dus normaalgezien kunnen ze niet binnen. Maar ik ben er toch niet gerust in.
MaVaEe
Koeien-teller

25 mei 2010, 09:59

Wat een bizar verhaal zeg! :s
Doet mij wel even anders nadenken als ik weer een bezichtiging heb voor mijn MINI...

Ben je niet bang dat ze de sleutel van je MINI gekopieerd hebben om hem een keer 's nachts van je oprit te halen?
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 mei 2010, 10:12

Berthil schreef:Hopelijk heb je nog vertrouwen in de rest van de mensheid door dit voorval.
Sorry Berthil, die heb ik al jaren... eigenlijk met in de opvoeding meegekregen.
We hanteren ons in de familie vast aan een belangrijke stelregel: 'Wees vertrouwd, maar vertrouw niemand.'

Dit heeft ons tot nu toe gered van bizarre situaties als hiervoor beschreven.
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

25 mei 2010, 11:07

Ik vermoed dat ze niet zomaar zo'n sleutel kunnen kopieren. Het kost al heel wat moeite denk ik om een extra sleutel bij de dealer te kunnen krijgen en meestal duurt dat een paar weken.

En als ze enkel het metalen gedeelte klonen en daarmee de deur openen, dan gaat het alarm van de wagen af.
Nu, het is sowieso raar dat ze na een zo goed als geslaagde diefstal de auto gewoon achterlaten om em dan achteraf nog eens te moeten stelen.
Het is allemaal heel bizar...
MaVaEe
Koeien-teller

25 mei 2010, 11:23

Tja ik roep ook maar wat. :mrgreen:
Afbeelding
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

31 mei 2010, 18:13

Vandaag zat er ook eindelijk een creditnota van garage Dejonckheere in de brievenbus. Blijkbaar snappen ze nu wel dat ik hun vorige facturen voor meer dan 600 euro niet hoef te betalen. Het heeft bloed zweet en tranen gekost, en uiteindelijk nog een advocaat ook. 1 brief heeft deze laatste moeten schrijven, dat betekent dus dat ze bij de dealer eigenlijk wel al lang wisten dat ik gelijk had. Klantgericht staat daar in ieder geval niet in hun woordenboek. Nu, ze zien mij daar nooit nog terug, tenzij om één of ander gebaar te maken waarvoor je 1 vinger nodig hebt...

Enfin, ik ben blij dat dit achter de rug is. Dat de mini hier en daar nog voorzien is van een kras zal ik me maar over zetten. Harde bewijzen dat dit hun fout is zijn daar niet voor. En uiteindelijk is het ook maar een auto.
Ik heb toch deze slag gewonnen :-)

Vandaag trouwens ook een vreemd telefoontje op het werk gekregen. Iemand in gebrekkig Nederlands had een probleem met de kopieermachine en had mijn hulp nodig. (Terwijl ik op het werk niks met kopieermachines te maken heb, ik ben gewoon een wetenschappelijk medewerker...)
Nu, ik heb wel een aantal buitenlandse collega's die gebrekkig Nederlands spreken, maar toch vond ik dit maar vreemd. Ik ben dan met een andere collega naar beneden gaan kijken naar het lokaal waar de kopiemachine staat (en de code voor het gebruik ervan meegenomen). Daar was niemand, ook niet bij de andere kopieermachines in het gebouw...
Ik vond het al verdacht en moest meteen denken aan de diefstal van de mini. Uiteindelijk kennen de dieven mijn naam, even googelen en ze vinden mijn bureau en bijhorend telefoonnummer. Ze hebben de sleutels van bij mij thuis en van mijn bureau. (Niet dat ze er iets mee zijn want beide sloten zijn vervangen) Maar toch, misschien was het een test om te controleren of ik al dan niet thuis was, of misschien wilden ze mij uit mijn bureau lokken...
Heel vreemd, want uiteindelijk heb ik mijn buitenlandse collega's erover aangesproken en niemand had mij gebeld.
Ook is er uiteindelijk niets gebeurd, er is thuis niet ingebroken, en op mijn bureau is niemand langsgeweest (er zat nog een andere collega binnen).

Erg vreemd, misschien ben ik ook gewoon paranoia geworden, maar toch, het houdt allemaal geen steek. Zo georganiseerd de auto stelen, hem dan achterlaten met een lege tank. Ze konden toch ook gewoon met een bidon om 10 liter diesel gaan. Dan dit...
Ofwel willen ze echt mijn wagen, ofwel ben ik paranoia...

Ik doe in ieder geval alles op slot en laat de sleutels van de mini hier op tafel liggen. Als ze dan toch inbreken kunnen ze meteen weer vertrekken zonder ons te moeten bedreigen. Een mens zou zich niet meer veilig voelen in zijn eigen huis.

Nu laat ons hopen dat het allemaal geen zo'n vaart loopt en dat ik me gewoon dingen inbeeld.
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

31 mei 2010, 18:26

Zo, ik lees het hele verhaal nu pas. :shock:
Pfff. wat een thriller zeg. :wat:

Je niet gek laten maken hoor, uiteraard wel voorzichtig blijven, maar ja dat
moet je tegenwoordig altijd. :?
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2010, 18:48

Ik kan me inbeelden dat je nu wel met erg veel twijfels zit en je overal iets achter zoekt, zou ik denk ik ook doen... Maar laat je niet gek maken, snel die mini de deur uit. Heb je trouwens geen robotfoto moeten laten opmaken van die vrouw? Die zouden ze toch moeten opzoeken ofzo?
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

31 mei 2010, 19:07

mja, een beschrijving heb ik gegeven van de vrouw, maar echt goed onthouden en beschrijven hoe ze eruit zag is niet zo eenvoudig.

Woensdag moeten we onze vingerafdrukken gaan geven aan de politie. De man zei dat ze onder meer een set gevonden hebben die waarschijnlijk van een vrouw is, maar ze moeten eerst controleren of ze niet van ons zijn. Het is natuurlijk pas echt nuttig als ze al in de databank zou zitten en de politie haar zo zou kunnen identificeren.
Het is afwachten, we zullen zien.

Terug naar “Show your ride”