Welke maat spacers zouden jullie adviseren voor mijn 17 inch S-spokes?
Ik dacht zelf 10mm voor en 15mm achter? De wielkasten mogen iets beter gevuld worden vind ik.
Ossie's AB JCW, zie hier de pagina's van FHM maart 2011 p.91
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wow, ik wil ook wel zo'n dealer
Maar dan wel met een roze MINI
Leuk Ossie!!!
gr, PC
* ik heb nog geprobeerd een kalender aan Giel te slijten. Maar hij mocht m wel aannemen maar niet ophangen
Next time verzinnen we wel iets origineels met ons cluppie

Maar dan wel met een roze MINI

Leuk Ossie!!!
gr, PC
* ik heb nog geprobeerd een kalender aan Giel te slijten. Maar hij mocht m wel aannemen maar niet ophangen

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Een mooie rit, en veel geld op halen en (weer) zorgen dat we op de buis komen met een mooie actie.
En ja, mijn dealer is wel tof...maar dat heeft ook een reden. (op Renova na, zeker een van de weinige in het land)
Ik heb nog driftig zitten kijken, helaas...Pretty Cooper schreef: * ik heb nog geprobeerd een kalender aan Giel te slijten. Maar hij mocht m wel aannemen maar niet ophangen![]()
Een mooie rit, en veel geld op halen en (weer) zorgen dat we op de buis komen met een mooie actie.

En ja, mijn dealer is wel tof...maar dat heeft ook een reden. (op Renova na, zeker een van de weinige in het land)

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Ja, aan zoiets zit ook te denken. Een dealer zover krijgen in de buurt van de locatie van het Glazen Huis en bij de finish van onze rit een prachtige kalender van 2010!!!!!!
Nou kom maar op SBS 6 etc dat moet toch de media kunnen halen
Tegen die tijd eens ff pollen!!!!!!!!!!!!!
gr, PC

ossie1972 schreef:Ik heb nog driftig zitten kijken, helaas...Pretty Cooper schreef: * ik heb nog geprobeerd een kalender aan Giel te slijten. Maar hij mocht m wel aannemen maar niet ophangen![]()
Een mooie rit, en veel geld op halen en (weer) zorgen dat we op de buis komen met een mooie actie.![]()
Ja, aan zoiets zit ook te denken. Een dealer zover krijgen in de buurt van de locatie van het Glazen Huis en bij de finish van onze rit een prachtige kalender van 2010!!!!!!

Nou kom maar op SBS 6 etc dat moet toch de media kunnen halen

gr, PC

Onze sponsors