Florisvandam's MINI Cooper (nwe pics S spoiler pag. 31!!!)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou gewoon ida even een pm sturen ivo, ,maakt ze vast en zeker mooi prijsje voor jeIvo schreef:Heel gaaf! Subtiel en toch weer een heel ander gezicht zo. Zou bij onze Cooper ook wel erg goed staan i.c.m. de geblokte spiegelkappen. Aan wat voor bedrag moet ik ongeveer denken voor zo'n rijtje blokjes
?
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
ik ook, nog twee nachtjes slapen en dan gaat het gebeurensmetje schreef:staat hem goed floris, benieuwd met de jcw kit erop

gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zo vanavond vroeg naar bed want we gaan morgen vroeg richting Ekris Arnhem om het aeropakket te laten installeren
Zal jullie uiteraard morgen avond een paar mooie foto's laten zien
gr.
floris

Zal jullie uiteraard morgen avond een paar mooie foto's laten zien

gr.
floris
Onze sponsors