Gewoon even afwachten wat er aan de hand is... Ik zou dan aan Beek vragen wat je het beste kan doen... Waarschijnlijk zeggen ze dan toch de upgrade...

Maar misschien valt het mee, want ik had een heel ander geluid toen mijn turbo kapot ging...

kan wel zijn maar olie in de uitlaat en een paar druppels onder tegen de motorkap op de plek van de turboFabian schreef:Echt klote Daiel...![]()
Gewoon even afwachten wat er aan de hand is... Ik zou dan aan Beek vragen wat je het beste kan doen... Waarschijnlijk zeggen ze dan toch de upgrade...
Maar misschien valt het mee, want ik had een heel ander geluid toen mijn turbo kapot ging...
Hey Ragnar, grappig dat je dit allemaal opnoemt, want op de tankdop en grips na had ik de rest al in het hoofd zitten...Ragnar schreef:Fabian staat best wel netjes onder de PW.. maar als het mijn wagen was dan tankdop en grips in zwart. achterlichtenringen en koplamprongen in PW. en dan misschien nog de binnenkant van de koplampen in zwart. en als klap op de vuurpijl binnenwerk scuttle in dezefde kleur als als de Tenzo's.
Same here.. Ouwe subaru! haha.. Nicethe blue lobster schreef:Erg mooi Fabian, schitterende combinatie zo.(x veel)
Onze sponsors