Lars' PS R50 Supercharged --> 'Coole' update
- R53-R
- Enthousiast
Bericht
Re: Lars' Pure Silver R50S --> wieltjes ophalen :)
Ja Lars, wat voor project heb je je nu weer op je hals gehaald... Zie ze wel verschijnen, heb al pur, plamuur en houtschroeven gehaald 

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
zo verbreed wel gaaf maar origineel vind ik het niks.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Hmmmm denk dat je dit in real life moet zien en in combi met de auto. Maar ik dacht dat je voor een racy look zou gaan? Die andere gaan niet door Lars? Want die waren meer die look

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Andor
- Be Mini
Bericht
Re: Lars' Pure Silver R50S --> HULP GEZOCHT!!!
Super dik plan Lars!!!! ben benieuwd hoe t gaat worden
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aan je facebook bericht te zien zijn de peperpots toch te duur geworden? Jammer, het was wel een gaaf plan
- R53-R
- Enthousiast
- speedy
- NMC Legend
Bericht
is dat top? snap het niet helemaal denk ik :-)
Onze sponsors