Zoals de meeste wel weten ben ik een enorme VAG hater dus dit was wel even slikken. Maar goed, ik wil graag weer een nieuw projectje en kon de Golf netjes inruilen. Heb er nu weer een beetje winst opgemaakt, dus ik ben weer helemaal blij.
Gisteren ben ik wezen kijken bij de rode R53 JCW die hier ook ergens op het forum gespot werd, maar zoals ik dara al aangaf; die auto is gewoon veel te duur. Als hij nou echt in nieuwstaat zou zijn (zoals geadverteerd) dan was hij mss het geld wel waard, maar hij was zeker niet in nieuwstaat. De dingen die ik geconstateerd heb:
- oliepeilstok was geknakt. Ik heb 'm maar voor hem afgebroken en het stompje terug geplaatst want anders wordt het een hele dure reparatie
- oliepijl op minimum!
- behoorlijk instapschade aan de linker Sparco
- best stevige olielekkage tussen motor en bak
- kop zweette een beetje
- rechtsvoor behoorlijk schrammen, zelfs op de motorkap. Wrs iets geraakt bij het inparkeren. Bumper en eigenlijk de motorkap moeten daarom overgespoten worden
- linksachter ook behoorlijke krassen op de bumper
- aftermarket PDC
- scheurtje in de linker aero dorpel, weliswaar aan de binnenzijde op de bovenkant maar toch...niet fraai
Foto van de kras rechtsvoor, meer foto's heb ik niet gemaakt omdat ik er toch niet uit ging komen met hem.

Ik ben er iig niet met hem uitgekomen. Ik vind die JCW max 9k waard, en echt geen stuiver meer!
Mijn zoektocht begint iig weer!