Dubman=verkocht

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Dubman, van Cobra Evo 1 naar Evo 3 p.110

30 aug 2013, 16:57

Haha, het is idd waar. De Dubman heb ik verkocht, moest alleen wel een Golf 5 GTI met DSG inruilen. Die staat nu dus voor de deur, maar die wordt morgenmiddag als het goed is alweer opgehaald. Ik heb niet eens de tijd gehad om 'm op autscout oid te plaatsen of hij was alweer verkocht. Hier wat foto's die ik voor de verkoop gemaakt had:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals de meeste wel weten ben ik een enorme VAG hater dus dit was wel even slikken. Maar goed, ik wil graag weer een nieuw projectje en kon de Golf netjes inruilen. Heb er nu weer een beetje winst opgemaakt, dus ik ben weer helemaal blij.

Gisteren ben ik wezen kijken bij de rode R53 JCW die hier ook ergens op het forum gespot werd, maar zoals ik dara al aangaf; die auto is gewoon veel te duur. Als hij nou echt in nieuwstaat zou zijn (zoals geadverteerd) dan was hij mss het geld wel waard, maar hij was zeker niet in nieuwstaat. De dingen die ik geconstateerd heb:

- oliepeilstok was geknakt. Ik heb 'm maar voor hem afgebroken en het stompje terug geplaatst want anders wordt het een hele dure reparatie
- oliepijl op minimum!
- behoorlijk instapschade aan de linker Sparco
- best stevige olielekkage tussen motor en bak
- kop zweette een beetje
- rechtsvoor behoorlijk schrammen, zelfs op de motorkap. Wrs iets geraakt bij het inparkeren. Bumper en eigenlijk de motorkap moeten daarom overgespoten worden
- linksachter ook behoorlijke krassen op de bumper
- aftermarket PDC
- scheurtje in de linker aero dorpel, weliswaar aan de binnenzijde op de bovenkant maar toch...niet fraai

Foto van de kras rechtsvoor, meer foto's heb ik niet gemaakt omdat ik er toch niet uit ging komen met hem.

Afbeelding

Ik ben er iig niet met hem uitgekomen. Ik vind die JCW max 9k waard, en echt geen stuiver meer!

Mijn zoektocht begint iig weer! :))
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Dubman=verkocht

30 aug 2013, 18:46

Goeie kleur voor zo'n GTI, ook wel tof als 5-deurs. Gaat ook nog eens goed van kiet... En is volgende week al voor je deur gestolen. :mrgreen:
GreyCooperS
Forum Junky

30 aug 2013, 21:12

haha..sjezis man..zoals ik al op de app zei..wss is de hel bevroren, als jij in een VW gaat rijden :mrgreen:

Heb je er wel in gereden of hem je hem laten ophalen door Rosalie?
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
speedy
NMC Legend
NMC Legend

30 aug 2013, 21:14

vermoed dat het wel erg goed rijd.
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 aug 2013, 21:28

Dus je bent vanavond maar naar een VAG meeting gegaan Rob ipv Breda? :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 aug 2013, 23:37

:shock: Rob en VAG :mrgreen:
Afbeelding
Guppie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

31 aug 2013, 07:57

wooooowwwwwww rob in een golf GTI........... :shock
*Never Back Down*
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Dubman, van Cobra Evo 1 naar Evo 3 p.110

31 aug 2013, 09:03

Cannuccia schreef:@boris - ga je mond spoelen!

Hee! :p
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 aug 2013, 14:54

:mrgreen: ik heb niets tegen Alfa hoor frankie. Ik vind alleen dat Rob geen Alfa moet kopen ;)
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 aug 2013, 15:53

ik heb een Alfa gekocht...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

31 aug 2013, 16:02

:shock:

:mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 aug 2013, 16:06

:mrgreen:
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 aug 2013, 16:09

boris_brznjef schreef:
mushrop schreef:ik heb een Alfa gekocht...
Goed zo naamgenoot!
Rianne ga naar hem toe met een stuk zeep :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Terug naar “Show your ride”