Pluk me de folie maar niet ervanaf danmushrop schreef:Ik trek m'n stealthpak aan ga stiekem gaatjes boren

Pluk me de folie maar niet ervanaf danmushrop schreef:Ik trek m'n stealthpak aan ga stiekem gaatjes boren
Boor je graag in gaatjes? Uhmm ik bedoel boor je graag gaatjes? hahamushrop schreef:Ik trek m'n stealthpak aan ga stiekem gaatjes boren
Klatsie schreef:Boor je graag in gaatjes? Uhmm ik bedoel boor je graag gaatjes? hahamushrop schreef:Ik trek m'n stealthpak aan ga stiekem gaatjes boren
Een houder om de plaat maakt t idee inderdaad wel compleet, had ik nog niet eens aan gedacht. Lijkt mij een goeie oplossing!mushrop schreef:Die tape wat Richard zei is idd een goeie. Dan doen we je plaat gewoon in een plaathouder en plakken we die op je bumper. Knappe jongen als je dan kan zien of het geplakt of geschroefd is.
Cannuccia schreef:- Grote kans dat de Dubman binnen een half jaar vervangen gaat worden door een andere MINI
BMX schreef:ZO!!!
Vrijdagmiddag.
Laten we het eens over de gaatjes van Rianne gaan hebben![]()
![]()
Mooi hoor, nu nog wel even de zwarte NL stickers op het kenteken plakkenCannuccia schreef:Vorige week toch maar gaatjes geboord in de bumper en de plaat er gewoon op gezet....
Zcuht daar gaan we weerBMX schreef:ZO!!!
Vrijdagmiddag.
Laten we het eens over de gaatjes van Rianne gaan hebben![]()
![]()
Onze sponsors