maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mooie reportage en serieus mooie foto's...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- maus105
- Bonkey
Bericht
Eerst dacht ik bij mezelf hoe komt die kerel in godsnaam aan mijn mail maar goed.
Ik werd dus benaderd door een site uit litouwen die vroegen of hun een feature van me auto mochten maken.
Het is niet zo indrukwekkend als stanceworks maar wel leuk.En je merkte ook dat het een stuk onproffesioneler was.
Een heel interview kreeg ik opgestuurd met vragen die ik moest beantwoorden was best wel leuk om te doen.
Hier de link:(hoop dat jullie het wel kunnen zien)
voor mensen die echt geniterreseert zijn in het interview gebruik google vertaler
http://stanced.lt/category/features/

Ik werd dus benaderd door een site uit litouwen die vroegen of hun een feature van me auto mochten maken.
Het is niet zo indrukwekkend als stanceworks maar wel leuk.En je merkte ook dat het een stuk onproffesioneler was.
Een heel interview kreeg ik opgestuurd met vragen die ik moest beantwoorden was best wel leuk om te doen.
Hier de link:(hoop dat jullie het wel kunnen zien)
voor mensen die echt geniterreseert zijn in het interview gebruik google vertaler
http://stanced.lt/category/features/

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt Maus binnen de kortste keren zie je allemaal copycats van jou auto! Maar is ook niet zo gek want hij is echt te gek!
- maus105
- Bonkey
Bericht
@coen:thx m8.bij deze feature is het wel leuk om te zien dat ie echt van niks is opgebouwd
@biermagnaat:Ik vind het gaaf om andere te inspireren met mijn visie zoals andere dat bij mij doen/deden.En copycats zul je altijd blijven houden.
Ik zou juist zeggen laat je inspireren en ga met je eigen concept aan de gang.Ja toch?

@biermagnaat:Ik vind het gaaf om andere te inspireren met mijn visie zoals andere dat bij mij doen/deden.En copycats zul je altijd blijven houden.
Ik zou juist zeggen laat je inspireren en ga met je eigen concept aan de gang.Ja toch?

- Beek Auto Racing
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Je bent lekker bezig met al die features
Een mooie vertegenwoordiger van het forum en uiteraard van jou visie. Mooi om te zien dat je je lekker je eigen weg bent gegaan en daar nu voor beloond wordt!

Een mooie vertegenwoordiger van het forum en uiteraard van jou visie. Mooi om te zien dat je je lekker je eigen weg bent gegaan en daar nu voor beloond wordt!

MINI accessoires, tuning en onderhoud

www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl

www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
wOw ik had nog niet alle plaatjes gezien, kicken man dit en wat lijkt de jouwe op de mijne (op de alleraller 1ste foto...
)

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
.
congratz met je tweede feature
, andere pics zijn idd ook gaaf
Shaven bestaat wel al langer, kijk maar naar vw's. Van 2001 Tot nu toe zijn maar weinig mini's die weg ingeslagen, denk niet dat het na maus' feature dan ook zo'n vaart zal lopen, dat het binnen de korste keren vol rijdt met "copycats". En als ze het al doen, hebben ze traks gewoon een dikke autobiermagnaat schreef:Echt Maus binnen de kortste keren zie je allemaal copycats van jou auto! Maar is ook niet zo gek want hij is echt te gek!

congratz met je tweede feature

Laatst gewijzigd door Fred op 02 jun 2010, 17:03, 2 keer totaal gewijzigd.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors