Fre's MCS Clubman: announcement

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

27 mar 2012, 10:41

skirts.. sorry :wink:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2012, 11:14

oh, haha! Ik dacht al, heb ik iets gemist met t-shirts ofzo...had de link naar skirts niet gemaakt...het is nog vroeg zullen we maar zeggen.. :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2012, 12:53

Altijd al 98 getankt, zelfs vroeger met mijn one, en altijd bij total, texaco of soms power.
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2012, 14:51

Damn man, lees het nu pas allemaal... gelukkig allemaal onder garantie vervangen dat spul...

Je zou toch maar geen garantie meer hebben :shock:

Ik hoop dat je weer gauw van je Clubman kan genieten!
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2012, 17:41

Ik heb er de verlengde fabrieksgarantie bij genomen, weet niet of dat in mijn geval nu veel uitmaakt, want ze vonden zoiezo dat ie te weinig km's op de teller had staan voor zo'n euvel.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mar 2012, 13:01

Leuk nieuws, en minder leuk nieuws... Het goede nieuws is, dat ik vnv mijn mini eindelijk terug kan ophalen. Downside van het verhaal is dat ze het probleem niet hebben kunnen oplossen en absoluut niet meer weten waar het kan aan liggen. Hoe het verder moet weet ik ook niet, er moet worden overlegd wat de volgende stappen zullen worden.

Ik weet één ding... ben ik blij dat ik die verlengde fabrieksgarantie genomen heb :shock:.

straks rij ik écht rond met een brg clubman :|
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 mar 2012, 13:21

ai.. ik zou die wagen niet eens ophalen. ook al is het ook een kindje van je. (die van mij voor mij wel :wink: ) Ze gaan het maar fixen. of zetten er maar een nieuwe motor in..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mar 2012, 13:23

Hebben ze nu wel of niet dingen vervangen?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mar 2012, 13:42

Ondanks dat ze je tot nu toe erg goed geholpen hebben, ben ik het wel met Ragnar eens!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2012, 19:21

Ragnar schreef:ai.. ik zou die wagen niet eens ophalen. ook al is het ook een kindje van je. (die van mij voor mij wel :wink: ) Ze gaan het maar fixen. of zetten er maar een nieuwe motor in..
Sja heb getwijfeld, maar nu moeten ze wachten op een beslissing van mini, voor ze verder kunnen. Kan zo'n twee weken duren hebben ze me verteld. Als ie daar dan toch maar staat te staan, dan liever in MIJN garage...

En ik was die mini diesel heel erg beu aan het worden :D. Ik ben niet van plan om het hier bij te laten, ze zullen me de komende twee weken zoveel aan de telefoon hebben dat het wel snel zal gaan :mrgreen:
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2012, 19:23

Maar Fred, wat is er nu allemaal vervangen aan de motor?
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2012, 19:32

In en uitlaatkleppen, cilinderkop, zuigers, kettingspanner en nog wat dingen waar ik zo ff niet kan opkomen. Nokkenas en de veren (geen idee hoe die heten) zijn niet vervangen, daar was niets mis mee.

Ze hebben de cilinders uitgemeten, telkens een cilinder uitgeschakeld om zo te zien of er mss teveel speling zat bij een van de cilinders, maar daar was ook niets mis mee...

Ik had echt geen zin om nog langer te wachten... Oliedruk is in orde, turbodruk... Ik zie er niet direct gevaar in om een week of twee zo rond te rijden...
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2012, 19:39

Als ik het zo bekijk is je motor gereviseerd, daar kan het bijna niet eens aan liggen..... :roll:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2012, 19:43

Kan ook, ik heb er natuurlijk geen controle over, over wat ze doen. maar denk niet dat ze zouden liegen daarover. Hun plan was namelijk initieel om de kleppen en zo te herstellen. De beslissing om alles te vernieuwen kwam van mini uit. Wat ze met die nieuwe stukken gedaan hebben weet ik natuurlijk niet... Ik heb mijn zuigers enzo allemaal zien liggen op de werkbank, maar toen was er nog niet beslist wat er zou gebeuren...

Terug naar “Show your ride”