Fre's MCS Clubman: announcement
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah
, thah! Ja lijkt me ook onwaarschijnlijk dat ze gefoefeld hebben, denk dat je dat als conclusie kunt houden van voorgaande reactie
.
Sja bovenaann is alles nieuw, dus gaan ze ff onderzoeken wat het dan onderaan zou kunnen zijn.
Maar tot die tijd kan ik tenminste weer lekker rondsjeezen, helemaal nu met de zomerbandjes er terug onder

Sja bovenaann is alles nieuw, dus gaan ze ff onderzoeken wat het dan onderaan zou kunnen zijn.
Maar tot die tijd kan ik tenminste weer lekker rondsjeezen, helemaal nu met de zomerbandjes er terug onder

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vraag me eerlijk gezegd eig af, als je van de doorsnee r56 het kleppendeksel afneemt en es kijkt naar de cilinders of naar de kleppen, of er eigenlijk wel beter zouden uitzien dan die van mij
.
Noob question... Moet ik het nu weer wat kalm aan doen om die nieuwe parts wat in te rijden? Anders ben ik iig al slecht begonnen

Noob question... Moet ik het nu weer wat kalm aan doen om die nieuwe parts wat in te rijden? Anders ben ik iig al slecht begonnen

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kleine update ivm dat motorprob...
Blijkbaar hebben ze bij mini een soortgelijk prob voorgehad (duh
) en heeft het vervangen van de vacuümpomp een oplossing geboden. Jammer... had graag nog meer nieuwe onderdelen gekregen
.
Overigens rijdt ie gewoon nog steeds lekker. Trilde vroeger altijd bij stationair draaien, maar sedert de nieuwe onderdelen was dat weg, al heb ik het nu deze week terug ondervonden
. Benieuwd of die pomp wat gaat uitmaken...
Blijkbaar hebben ze bij mini een soortgelijk prob voorgehad (duh

Overigens rijdt ie gewoon nog steeds lekker. Trilde vroeger altijd bij stationair draaien, maar sedert de nieuwe onderdelen was dat weg, al heb ik het nu deze week terug ondervonden

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors