Shag's Pure Silver R53
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
een andere uitlaat einddemper?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Witte achterlichten!
Lang getwijfeld, toch maar gedaan, kon ze in één keer kopen inclusief die Osram Diadem lampjes.. helaas werkt 1 remlicht niet, dus zal ik moeten vervangen
Als iemand de juiste lampies nog heeft liggen..
Zitten wel alle drie vast gesoldeerd, lijkt me onlogisch om ze bij een defect lampje gelijk alle drie te vervangen.. iemand een idee hoe de dealer dit aanpakt?

Vind ze niet mooier dan de vorige, maar wel leuk voor de afwisseling. Als ik ze zat ben gaan de vorige er weer op

Lang getwijfeld, toch maar gedaan, kon ze in één keer kopen inclusief die Osram Diadem lampjes.. helaas werkt 1 remlicht niet, dus zal ik moeten vervangen

Zitten wel alle drie vast gesoldeerd, lijkt me onlogisch om ze bij een defect lampje gelijk alle drie te vervangen.. iemand een idee hoe de dealer dit aanpakt?

Vind ze niet mooier dan de vorige, maar wel leuk voor de afwisseling. Als ik ze zat ben gaan de vorige er weer op

- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Miss de lampen uit elkaar halen en dan de binnenkant ook silver spuiten? Miss dat ze dan 'onzichtbaar' worden.. geen constrast maar een blend-in 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors