R53 PW JCW (OEM+)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jan 2011, 12:20

Deniz schreef:
Fred schreef:duh... heb ook nooit echt begrepen waar je het over had, kwam bijna rook uit mijn motor om je bij te houden en vanuit mijn positie leek het niet echt alsof ik mee kon :mrgreen:. Charlien was al bang dat er niets meer zou overblijven van die mini :D
Fred, ik weet al wat het is:

Afbeelding

:lol:
:D :D
Martiio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2011, 12:47

Deniz schreef:
Martiio schreef:pff is en blijft toch ook echt een dikke ride man! en die spoiler! TE dik gewoon ;) (hopelijk gaat ie er bij mij ook snel op :mrgreen:

hoe is het met je huisje btw?
Heb/had je er ook een gescoord? Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel ;)
Yup heb ook JCM spoiler liggen.. maar zit er nog steeds niet op :(
Nu beetje te koud om te sleutelen buiten. Maar hulp is altijd welkom, heb jij 't ook zelf gedaan?
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2011, 15:21

mushrop schreef:ik had vandaag het genoegen een beetje om deze turkenbak heen te zoemen en da's altijd een genot :mrgreen: wa's weer leuk man :D
Het was weer leuk gozer! Denk dat andere weggebruikers ook wel van ons hebben genoten :P De laatste keer dat je langs me scheurde was wel erg close hoor! Ik voelde de MINI even bewegen :lol:

Zijn die foto's nog gelukt, of was ik te irritant? ;)
Thomas schreef:Ik had even een vraagje aangezien je dat klepje in de luchtfilter van JCW hebt verwijderd. Als je dat stekkertje aan de achterkant loshaalt, blijft de klep dicht zit neem ik aan?
Klopt, dan blijft deze altijd dicht, dus dat is niet de bedoeling.
Thomas schreef:Zou het liefst willen dat die hele luchtfilter er niet uithoeft om dat klepje open te laten staan, maar ben bang dat er geen andere keus is?
Ik weet niet hoe handig/creatief en lenig je bent, maar denk dat je de filter er uit moet halen om het netjes te doen zoals je bij mij hebt gezien op de foto's. Echter is er niks aan. Filter heb je er in 10min al uit.
Martiio schreef:Yup heb ook JCM spoiler liggen.. maar zit er nog steeds niet op :(
Nu beetje te koud om te sleutelen buiten. Maar hulp is altijd welkom, heb jij 't ook zelf gedaan?
Ja heb het ook zelf gedaan, met instructies en foto's van Berthil. Zo koud is het nu ook niet meer hoor ;) Met passen, meten en boren was in in 1,5 uurtjes al klaar :)
MartinG
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

11 jan 2011, 15:31

Mushrop schreef:ik had vandaag het genoegen een beetje om deze turkenbak heen te zoemen en da's altijd een genot :mrgreen: wa's weer leuk man :D
Deniz schreef: Het was weer leuk gozer! Denk dat andere weggebruikers ook wel van ons hebben genoten :P De laatste keer dat je langs me scheurde was wel erg close hoor! Ik voelde de MINI even bewegen :lol:
'
Mijn collega zag jullie zondag nog op de a2 terug knallen zei die. een aantal mini's aso hard door het verkeer. Viel nogal op :wink:
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2011, 15:35

heb je die mobiele flitser nog gezien of ging je zo hard :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

11 jan 2011, 15:36

Deniz schreef:
mushrop schreef:ik had vandaag het genoegen een beetje om deze turkenbak heen te zoemen en da's altijd een genot :mrgreen: wa's weer leuk man :D
Het was weer leuk gozer! Denk dat andere weggebruikers ook wel van ons hebben genoten :P De laatste keer dat je langs me scheurde was wel erg close hoor! Ik voelde de MINI even bewegen :lol:
Stelletje wegpiraten... ik zat er midden in. :lol:
Wel gaaf dat we met ons drieën de baan breedte hebben benut, zag er cool uit zo naast elkaar. Maar dat links en rechts inhalen...oef.

Ik hoor Rob nog zeggen op de FS. Nou ik ga me toch echt inhouden hoor, en rustiger rijden (...) ,yeah right, deze goede voornemens waren in de middag al vervlogen! :s :mrgreen:
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

11 jan 2011, 15:37

Ossie schreef:
Deniz schreef:
Stelletje wegpiraten... ik zat er midden in. :lol:
Wel gaaf dat we met ons drieën de baan breedte hebben benut, zag er cool uit zo naast elkaar. Maar dat links en rechts inhalen...oef.

Ik hoor Rob nog zeggen op de FS. Nou ik ga me toch echt inhouden hoor, en rustiger rijden (...) ,yeah right, deze goede voornemens waren in de middag al vervlogen! :s :mrgreen:

Hahahaha heelijk! :D
coendek
Stoepsleutelaar

11 jan 2011, 16:00

trage drollen bij het stoplicht.. pffff
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2011, 16:36

MartinG schreef:Mijn collega zag jullie zondag nog op de a2 terug knallen zei die. een aantal mini's aso hard door het verkeer. Viel nogal op :wink:
:oops: Maar wat wil je ook? 5 baans snelweg waar je 100 mag.. :roll:
franklyn85 schreef:heb je die mobiele flitser nog gezien of ging je zo hard :lol:

Ik hoop dat je een grapje maakt.. :mrgreen:
Ossie schreef:Stelletje wegpiraten... ik zat er midden in. :lol:
Jij deed anders zo nu en dan ook aardig mee hoor!! :D Dat rechts inhalen is enkel om de rest duidelijk te maken dat ze echt moeten oprotten naar de rechterbaan. Zitten paar van die malloten op de A2 op de 3e baan 100 te rijden terwijl de rechter twee banen gewoon vrij zijn. :s
coendek schreef:trage drollen bij het stoplicht.. pffff
Was ff inhouden, maar laatste stukje even zitten plakken bij die BMW cabrio, weet even niet wat voor een het was, maar die wilde ook wel hoor! :)
Ossie
The Calendar Guy

11 jan 2011, 16:47

Deniz schreef:Jij deed anders zo nu en dan ook aardig mee hoor!! :D Dat rechts inhalen is enkel om de rest duidelijk te maken dat ze echt moeten oprotten naar de rechterbaan. Zitten paar van die malloten op de A2 op de 3e baan 100 te rijden terwijl de rechter twee banen gewoon vrij zijn. :s
En dat met een non S. Hehehe....je hebt wel gelijk, ik erger me ook mateloos aan dat soort onnozele moraalridders.
Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2011, 16:55

jammer alle fun gemist ik heb in me eentje ook nog ff het gas opengetrapt ruim baan man die nieuwe A2, maar ja dat is niet zo leuk als een treintje hahaha..... :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2011, 00:33

Ik moet me idd gaan leren inhouden, want het gaat af en toe helemaal nergens over.... :s
Deniz schreef: De laatste keer dat je langs me scheurde was wel erg close hoor! Ik voelde de MINI even bewegen :lol:
dat was precies de bedoeling :mrgreen:
Deniz schreef: Zijn die foto's nog gelukt, of was ik te irritant? ;)
da's waar ook, zal gelijk 'es kijken :D

edit:

Afbeelding

Afbeelding

en ossie

Afbeelding
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2011, 09:35

Deniz schreef:De laatste keer dat je langs me scheurde was wel erg close hoor! Ik voelde de MINI even bewegen
Dat was ook echt met 210+...

Was trouwens vergeten hoe te gek je MINI is Deniz, echt niet normaal hoe vet!

Terug naar “Show your ride”