Matjes waren mij niet eens opgevallen tot nu...hmmm toch maar eens in het 'echt' zien...kwiebje schreef:Mooi hoor, alleen die matjes vind ik echt niks.
p.s, ik dacht dat je niet aan het carbon ging
Blondies "OLD" Ride
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
Animum debes mutare, non caelum
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

jij snapt het... maar ik heb mijn haar iets langer
El Presidente schreef:Was jet zo erg dat Blont mee moest naar de kapper...???coendek schreef:x10!kwiebje schreef:Mooi hoor, alleen die matjes vind ik echt niks.
Het zit er echt super strak in! ziet er mooi uit! glim glim... staat je goed!
tot snel weer.. bedankt dat je even meeging naar de kapper....Modelletje uitzoeken...moet toch gewoon kort overal zijn...standje 2...

- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
Hmmm is dit een mini-forum of zijn we aan beland in het http://www.newstylistclub.nl forum
Verandering is soms ook goed...je kan altijd weer terug naar het oude model...coendek schreef:El Presidente schreef:Was jet zo erg dat Blont mee moest naar de kapper...???coendek schreef:
x10!
Het zit er echt super strak in! ziet er mooi uit! glim glim... staat je goed!
tot snel weer.. bedankt dat je even meeging naar de kapper....Modelletje uitzoeken...moet toch gewoon kort overal zijn...standje 2...
Hmmm is dit een mini-forum of zijn we aan beland in het http://www.newstylistclub.nl forum

- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht

Hahahahahaha en nee mannen zijn niet zoals vrouwen...wij zeggen zinnige dingen...oei voel de deegroller al aankomen...
Foto maken dat matten uit zijn...leuk een mat en dan de zijkant kortscheren...of hebben wij het ineens over echte zaken, zoals automatten...hmmm je auto met een mat...is dat net zoiets als nuts aan je bumper...Blont-007 schreef:Uhm , matten zijn er al uit hoor heren!!!![]()
Zal zo ff een foto maken als bewijs!!![]()
Enne vond het super gezellig om ff mee naar de kapper te gaan,
alleen mijn oren tuiten nog, blablablablablablaMannen, net zo
erg als vrouwen, mss wel erger nog!!![]()

Hahahahahaha en nee mannen zijn niet zoals vrouwen...wij zeggen zinnige dingen...oei voel de deegroller al aankomen...

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
El Presidente schreef:Foto maken dat matten uit zijn...leuk een mat en dan de zijkant kortscheren...of hebben wij het ineens over echte zaken, zoals automatten...hmmm je auto met een mat...is dat net zoiets als nuts aan je bumper...Blont-007 schreef:Uhm , matten zijn er al uit hoor heren!!!![]()
Zal zo ff een foto maken als bewijs!!![]()
Enne vond het super gezellig om ff mee naar de kapper te gaan,
alleen mijn oren tuiten nog, blablablablablablaMannen, net zo
erg als vrouwen, mss wel erger nog!!![]()

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors