Ziet er erg mooi uit zo de zwarte uitlaat tips, zeker geslaagd! Het lijken nu trouwens net Akrapovic uitlaten, want die zijn ook zwart door het carbon randje
Hopelijk blijft de verf er goed opzitten en heb je er veel plezier van!
Thanks voor de leuke replies. Tis een kleine mod, maar toch weer net wat anders vind ik zo. Moet er alleen nog wat aan wennen dat ze nu wat kleiner ogen.
Ik hoop idd ook dat het mooi blijft, heb het opgeschuurd en ontvet, daarna een uur laten uitharden in de oven op 160 graden. Wordt afwachten he
Tijdens het rijden hoor plots iets enorm blazen... Telkens als ik gas gaf. Kort daarna geen vermogen meer. Denk dat er iets met de turbo is, heb al eens gekeken onder de kap of er geen slangen los zitten ofzo, maar kan niets zien.
Had jij ook dat geblaas elke keer je gas gaf? Lijkt of ie gewoon geen druk krijgt die turbo. Krijg ook geen foutmeldingen ofzo... Turbo maakt ook een heel andere geluid bij afblazen... Het psssjt is eerder FFFFFF geworden
Laatst gewijzigd door Fred op 01 mei 2012, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles is pas losgeweest, dus troep zal het niet zijn denk ik. Toen mijn turbo overleed was er geen enkel rookpluimpje te zien, alleen geen vermogen meer. Toen ik twee weken later m'n motor opblies was het wel heel erg veel rook....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Dat filmpje is wat anders (gelukkig!). Als ik het goed heb is dat een soort van zelfontbranding van de in de bak aanwezige olie: dan gaat het blok gigantisch toeren draaien (voor een diesel dan) en draait het zichzelf compleet kapot.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)