In m'n Ax hoorde je alleen maar tikkende geluiden in de bochten, maar was geen afkeur....
Én het indd zeker fijn om vervolgens met verse assen geluidloos te rijden
Jup!
De M2 (mijn oude) zit er nu onder. Klinkt zooooooo anders dan bij mij of bij Karin! Hebben dan ook allemaal een andere setup. Sander heeft een Milltek + middendemper. Karin heeft dit niet, dat verschil hoor je duidelijk. Sander heeft een voller geluid.
Misschien straks nog ff een filmpje schieten met de 'geijkte' camera
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Klinkt idd bijna gelijk aan hoe mijn Janspeed decat was met Milltek met einddemper. Alleen hadden de grote poorten op de Thumper kop toen als gevolg dat er nog een heel pak meer bwoaaap kwam. Wat overigens niet altijd even prettig was
Dat spruitje was echt een succes. En des te blijer ben ik met de combinatie met mijn milltek en de resonator. Zo ontzettend vol geluid. Niet dat gesnerp wat ik persoonlijk vreselijk vind. En wanneer je het gaspedaal constant hebt, totaal geen gedreun of overlast. Je kunt met goed fatsoen heel stil rijden. Ook geen vervelend geluid bij snelheden van 200+. Het blijft allemaal heel stil net zoals met het originele spruit. Totdat je flink indrukt, dan is het fantastisch.
Ander verhaal... we blijven even leuke updates doen. En dat moet ik maar snel doen voordat er weer iets noodzakelijks komt.
Vanmiddag de nummerplaat er even afgehaald. Ben wel een uurtje bezig geweest om de sikaflex los te snijden. Duidelijk werd dat dit prima is tegen jatten
4 gaatjes. En wel wat beschadigingen rondom van de houder
Met een stanleymesje het gat een beetje mooi strak gemaakt.
Daarna het gedeelte gewassen, gekleid, gepolijst en uiteindelijk was er van de afdruk bijna niets meer te zien.
De gaatjes ga ik opvullen met een druppel polyesterhars van binnenuit. Buitenkant afplakken met plakband zodat het gat mooi vol kan lopen. Dit heb ik al eerder gedaan op de boot, dus dat moet lukken. En dan afwerken met een lakstift, blanke lak en daarna weer polijsten