Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Wilcoos R56 PW fJCW! Milltek downpipe
En nog een side view filmpje, maar wel erg winderig helaas.
- frankie
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Wilcoos R56 PW fJCW! Milltek downpipe
Vind het wel goed zo
Heb zo een Kodak Z3, die waterdicht is, gebruikte ik veel met kitesurfen.

Heb zo een Kodak Z3, die waterdicht is, gebruikte ik veel met kitesurfen.
- Sven
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Wilcoos R56 PW fJCW! Nieuw kontje!
ik heb mijn gp diff net in container gegooid want dit wil ik ook 8-)
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag even lekker rondje gereden, helaas in de eerste sessie gelijk al code 60, baan was nog een beetje nat en een porsche had zich naast de baan geparkeerd.

De sessie erna was de baan goed droog, lekker gespeeld met een S8, subaru en een ibiza. De rest hebben we alleen ingehaald
Banden en camber mag wel beter, veel last van onderstuur en heel veel piepende banden...

De sessie erna was de baan goed droog, lekker gespeeld met een S8, subaru en een ibiza. De rest hebben we alleen ingehaald

Banden en camber mag wel beter, veel last van onderstuur en heel veel piepende banden...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
He die dozen ken ik wordt een "gevuld kontje" 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Onze sponsors