Mush's HB R53
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mush's HB R53, wheels p.113..
thnx guys, ik zag de bui al een beetje hangen vanmiddag dus heb Krumm Motorsport al een mailtje gestuurd. Volgens zn site kan hij ATS DTC leveren, dus als dat zo is dan bestel ik die bij 'm.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Dat is een kl*te streek !!,
Succes met het vinden van andere velgen !

Succes met het vinden van andere velgen !
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind het nog steeds een raar verhaal hoor Rob...
Dat iemand zoiets in zijn kop haalt voor f**k € 50,- te triest voor woorden...
Hopelijk vind je snel weer dikke velgen, maar dat komt vast goed.
Nu ff super zuur natuurlijk, maar wees blij dat je er niet heen bent gereden en je het daar te horen zou krijgen...
Dat iemand zoiets in zijn kop haalt voor f**k € 50,- te triest voor woorden...

Hopelijk vind je snel weer dikke velgen, maar dat komt vast goed.
Nu ff super zuur natuurlijk, maar wees blij dat je er niet heen bent gereden en je het daar te horen zou krijgen...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik lees nu het verhaal pas. Wat een zwakzinnige zeg.
Succes met de zoektocht naar nieuwe lichtmetalen jetsers
Succes met de zoektocht naar nieuwe lichtmetalen jetsers

Uhr
- bezwi
- Mod virus alert!
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weer zo'n lambal op marktplaats....
Maar persoonlijk vind ik de ATS veel mooier....
Zijn ze bij Krumm het voordeligst Rob?

Maar persoonlijk vind ik de ATS veel mooier....

Zijn ze bij Krumm het voordeligst Rob?

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon met z'n allen bieden op die wielen... Lamlul! Daarom heb ik nou zo'n hekel aan MP en vind ik ebay super werken met de feedback en het feit dat je moet kopen of leveren.
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wtf...
Dat is wel een nasty actie zeg..
Ik hoop dat ie zichzelf hierin nog tegenkomt, wat een ass..
Succes met het vinden van iets anders, zo kort dag ook
Dat is wel een nasty actie zeg..
Ik hoop dat ie zichzelf hierin nog tegenkomt, wat een ass..
Succes met het vinden van iets anders, zo kort dag ook

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Marinus en ik zijn die actie al gestart.... Als er reactie komt willen we toch €150 kortingpeter schreef:Gewoon met z'n allen bieden op die wielen... Lamlul! Daarom heb ik nou zo'n hekel aan MP en vind ik ebay super werken met de feedback en het feit dat je moet kopen of leveren.

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hallo Davy,
Ik wil wel akkoord gaan met het geboden bedrag. Als je echt interesse hebt moet je het even laten weten dan regelen we hoe we het verder gaan doen.
Ik heb dit bericht ook gestuurd naar de andere persoon waar je tegen op geboden hebt aangezien jullie 2,- uit elkaar liggen. Reserveren voor iemand vind ik moeilijk in deze situatie dus wie het eerst is mag zich de nieuwe eigenaar noemen.
Mvg, Joris
Ik wil wel akkoord gaan met het geboden bedrag. Als je echt interesse hebt moet je het even laten weten dan regelen we hoe we het verder gaan doen.
Ik heb dit bericht ook gestuurd naar de andere persoon waar je tegen op geboden hebt aangezien jullie 2,- uit elkaar liggen. Reserveren voor iemand vind ik moeilijk in deze situatie dus wie het eerst is mag zich de nieuwe eigenaar noemen.
Mvg, Joris
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Brana.b
- Mod virus alert!
Bericht
Pff wat een verhaal, beetje triest dat er zulke mensen zijn met verkoop van hun spullen..
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors