Shag's Pure Silver R53
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb in mijn PFL gewoon een compleet open vak aan de linker kant, ideaal om ff je portemonnee en fototoestel etc neer te leggen... 

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ D & D: Yeah I know maar stoor me er niet aan, laat het lekker zo. Heb nog meer zilver in het interieur (deurgrepen etc) dus vind 't prima
Ik heb nu zo'n heel vak over, hebben? Extra bergruimteMartijnGizmo schreef:Ik heb in mijn PFL gewoon een compleet open vak aan de linker kant, ideaal om ff je portemonnee en fototoestel etc neer te leggen...

@ D & D: Yeah I know maar stoor me er niet aan, laat het lekker zo. Heb nog meer zilver in het interieur (deurgrepen etc) dus vind 't prima

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb ook een PFL maar had al wat jij nu hebt 
Ik wil daar nog steeds mijn aux-in gaan maken.. komt dr maar niet van

Ik wil daar nog steeds mijn aux-in gaan maken.. komt dr maar niet van

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Goed zo, wegwezen met dat non-OEM onderdeel !!!
(ik dacht altijd dat jij zo'n stinger / illegale radardetector ofzo aan boord had)
OEM FTW
Shag schreef:Van:
.... Voor de oplettende kijker: meteen ook de ritregistratie uitgebouwd aangezien ik die toch nooit gebruik. ...
Goed zo, wegwezen met dat non-OEM onderdeel !!!
(ik dacht altijd dat jij zo'n stinger / illegale radardetector ofzo aan boord had)
OEM FTW
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nope, was een ritregistratie (Transscope) gebruikt door de vorige eigenaar die de auto zakelijk heeft gereden. Wel geinig systeem, je kunt de routes terugzien via USB.
En hell yeah: OEM FTW!
@ Marcel700: Als je me je adres stuurt, stuur ik je dat plaatje toe. In de oude bak zit er namelijk ook een, en die ga ik niet meer gebruiken. Denk ook niet dat iemand nog interesse heeft in die bak, vandaar.
En hell yeah: OEM FTW!

@ Marcel700: Als je me je adres stuurt, stuur ik je dat plaatje toe. In de oude bak zit er namelijk ook een, en die ga ik niet meer gebruiken. Denk ook niet dat iemand nog interesse heeft in die bak, vandaar.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
JCW cilinderkop, pully, injectoren, software en IC.. én dan kan je weer verder plannen 
Of koop je gewoon een keer een JCW of GP?

Of koop je gewoon een keer een JCW of GP?

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben bang dat die zaken er op termijn ook nog op gaan komen.. Als we toch bezig zijn..
Al heb ik vernomen dat een dealer niet zomaar die software wilt installeren zonder dat je zo'n complete kit koopt, wat dus niet meer gaat.. Kan dus lastig worden op termijn. Zou wel gaaf zijn om de hele jcw mikmak over een hele tijd compleet te krijgen.. 

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat je evt zou kunnen doen is hopen dat je een keer een facelift JCW ECU met sleutel en stuurmodule kan kopen. Als je die wisselt heb je JCW software, al meen ik dat Krumm van Krumm motorsport ook JCW software kan installeren.
Wist je trouwens dat er ook een JCW koppeling is.....
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jonker gebeld, die hebben niks meer liggen helaas. Wordt dus toch deel voor deel bij elkaar sprokkelen..
Wist ik niet! Wat is het verschil met de normale? En die koppeling zit niet in de kit meen ik of..?Daveke schreef:Wat je evt zou kunnen doen is hopen dat je een keer een facelift JCW ECU met sleutel en stuurmodule kan kopen. Als je die wisselt heb je JCW software, al meen ik dat Krumm van Krumm motorsport ook JCW software kan installeren.
Jonker gebeld, die hebben niks meer liggen helaas. Wordt dus toch deel voor deel bij elkaar sprokkelen..
Onze sponsors