Shag's Pure Silver R53
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
GP zou rete gaaf zijn, alleen heeft dat nu niet voldoende meerwaarde voor me. Ben ook aan het sparen voor eigen huisje, dus nu duizenden euro's extra 'investeren' in een GP zit er niet in. Als m'n R53 de volledige JCW set heeft ben ik ook zeer tevreden.. en heb ik nog open dak & achterbank ook! 

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht

Achterbank? Wat moet je daar nu mee ? Of heb je al plannen ?Shag schreef:GP zou rete gaaf zijn, alleen heeft dat nu niet voldoende meerwaarde voor me. Ben ook aan het sparen voor eigen huisje, dus nu duizenden euro's extra 'investeren' in een GP zit er niet in. Als m'n R53 de volledige JCW set heeft ben ik ook zeer tevreden.. en heb ik nog open dak & achterbank ook!

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmm wel mooie deal, maar heb ik niet zoveel aan zonder GP IC/compressor meen ik? Denk dat ik deze dan beter op de langere baan kan schuiven totdat ik vorenstaande kan aanschaffen.. gaat anders wel erg hard met de pleuro's
Denk dat ik na de luchtfilter en uitlaat eerst voor een JCW IC ga, dan weer de volgende stap(pen).
Wel bedankt voor de tip chef, waardeer ik!

Denk dat ik na de luchtfilter en uitlaat eerst voor een JCW IC ga, dan weer de volgende stap(pen).
Wel bedankt voor de tip chef, waardeer ik!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die koppeling is nooit uitgebracht naar het publiek meen ik, zit ook in geen enkele JCW of Works, zelfs niet in een GP
Wat je beter kan doen Sjaak, is een losse 11% pulley bestellen en die er op laten zetten ipv een JCW Charger kopen. Zelfde principe, enkel maar 100 euro....
Wat je beter kan doen Sjaak, is een losse 11% pulley bestellen en die er op laten zetten ipv een JCW Charger kopen. Zelfde principe, enkel maar 100 euro....
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
hmm dus als die koppeling dan defect gaat heb ik gelijk een probleem kwa vervanging
thanks but no thanks..
die pulley fix ik later wel tegen de tijd dat er een andere (JCW) compressor op gaat, eerst eens deze meuk aanpakken. Benieuwd hoe het gaat klinken met de works uitlaat en CAI.

die pulley fix ik later wel tegen de tijd dat er een andere (JCW) compressor op gaat, eerst eens deze meuk aanpakken. Benieuwd hoe het gaat klinken met de works uitlaat en CAI.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zit weinig verschil tussen een gewone en een JCW charger hoor..
Zeg maar rustig, alleen coating op de schoepen en een kleinere pulley. Als je de pulley voor 100 euro kan kopen, ga jij dan honderden extra euro's neertellen voor een beetje coating?
IP kun je het voor relatief weinig geld gedaan hebben hoor, volledig works incl facelift ECU met works software etc etc
Zeg maar rustig, alleen coating op de schoepen en een kleinere pulley. Als je de pulley voor 100 euro kan kopen, ga jij dan honderden extra euro's neertellen voor een beetje coating?
IP kun je het voor relatief weinig geld gedaan hebben hoor, volledig works incl facelift ECU met works software etc etc
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
sjesis...lelijke foto's zeg
...en dubbele pica's tellen al helemaal niet!
Die 80 km.h is wel dik geworden
Je hebt een dikke kart gebouwed kerel!

Die 80 km.h is wel dik geworden

Je hebt een dikke kart gebouwed kerel!
Onze sponsors