Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Met raad en daad terzijde staan kan ik niet, maar weet dat er meer mensen met twee linkerhanden op het forum zijn... Ben beter met bedragen en belastingen.
Je moet maar zo denken, als het dan na lang klussen toch erop zit heb je er nog meer plezier van dan als het vlug ging.

Je moet maar zo denken, als het dan na lang klussen toch erop zit heb je er nog meer plezier van dan als het vlug ging.
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 20 aug 2011, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht

Krijg alleen oranje glaasje er niet uit...lijkt een geheel te zijn
Ff frubelen nog...
EDIT: zie net dat Coen niet een los glaasje had, maar een kartonnetje erover
En mn jochie is er inmiddels dus komende week de rest pas

Krijg alleen oranje glaasje er niet uit...lijkt een geheel te zijn

Ff frubelen nog...
EDIT: zie net dat Coen niet een los glaasje had, maar een kartonnetje erover

En mn jochie is er inmiddels dus komende week de rest pas
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 20 aug 2011, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thx guys
@Marcel.. Helemaal waar. Zal wel niet zo mooi worden deze keer, maar wel zelf gedaan... Ben nu al trots op mezelf.. Ff dat gevoel vasthouden tot t volgende lampie

@Marcel.. Helemaal waar. Zal wel niet zo mooi worden deze keer, maar wel zelf gedaan... Ben nu al trots op mezelf.. Ff dat gevoel vasthouden tot t volgende lampie

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat oranje bolletje zit volgens mij vast, ik zag in het originele Coen-topic dattie afgeplakt was bij het rood spuiten...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Martijn..ik zag t net en pas net mn post aan
@Koen...Ja man...dat ding van jou kan veel meer rpm maken...als warm mes door boter

@Koen...Ja man...dat ding van jou kan veel meer rpm maken...als warm mes door boter

- maus105
- Bonkey
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha..thx gasten...zit nu in de flow, dus ga ff naar de Gamma fietsen met Chris en de rest van de spulletjes halen...mss vanavond al ff schuren en morgen spuiten
Ik ga voor de transparante siliconen kit...eens ff zien of ze ook Lime groen hebben in spuitbus

Ik ga voor de transparante siliconen kit...eens ff zien of ze ook Lime groen hebben in spuitbus

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
ben heel benieuwt naar het eind resultaat!
Lime groen hebben ze inderdaad in spuitbus bij de Karwei, van het merk Motip.. dus gewoon echt goede verf!
Ziet er goed uit! eindelijk een goede dremel, goed gereedschap is het halve werk!GreyCooperS schreef:haha..thx gasten...zit nu in de flow, dus ga ff naar de Gamma fietsen met Chris en de rest van de spulletjes halen...mss vanavond al ff schuren en morgen spuiten![]()
ben heel benieuwt naar het eind resultaat!
Lime groen hebben ze inderdaad in spuitbus bij de Karwei, van het merk Motip.. dus gewoon echt goede verf!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mmhh bij de Gamma boys geen verf voor t oranje bolletje te krijgen. Rest heb ik gevonden.
Iemand een tip?
Iemand een tip?
Onze sponsors