AB Cooper S Clubman - JCW Aero kit buikschuiver p.12!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja het is een must als je het zo ziet Dick!!jbcola schreef:![]()
![]()
![]()
f**k Geo!! Ga je me terug op kosten jagen??![]()
- MMJWORKS
- 4 op een rij!
Bericht
sooooooo he!
Wat een ontstellend vette Club man! Mooie aankleding! Hoe heet die kleur van je Club? 

- Kees en Annet
- Racende reporter
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoop dat het 'hek van de dam is' nu dat de eerste kit is aangekomen in België, maar ik denk niet dat ze al vrij courant zijn!
MMJWORKS: Astro Black, zwart met een blauwe schijn. Die kleur is nu vervangen door Midnight Black, wat een hééél mooi en diep zwart is
Velgen zouden eigenlijk eens opnieuw gedaan moeten worden, hebben alle 4 wel stoeprandschade, eentje zelfs een kwart-wiel
Zou ze volledig gepolierd willen zien.. Heb ooit een mail en PB naar Puc gestuurd maar die heeft nooit gereageerd..
Maar eerst is beginnen met de grill en de koplampringen in het AB te zetten en de uitlaat wat hoger krijgen!
Bedankt voor de complimentjes! We zijn ook héééél tevreden.. Enkel vind papa mijn rijhoogte 'mooier' en ik de zijne
Geraak er maar eerst aanjbcola schreef:![]()
![]()
![]()
f**k Geo!! Ga je me terug op kosten jagen??![]()

Hoop dat het 'hek van de dam is' nu dat de eerste kit is aangekomen in België, maar ik denk niet dat ze al vrij courant zijn!
MMJWORKS: Astro Black, zwart met een blauwe schijn. Die kleur is nu vervangen door Midnight Black, wat een hééél mooi en diep zwart is

Velgen zouden eigenlijk eens opnieuw gedaan moeten worden, hebben alle 4 wel stoeprandschade, eentje zelfs een kwart-wiel

Zou ze volledig gepolierd willen zien.. Heb ooit een mail en PB naar Puc gestuurd maar die heeft nooit gereageerd..
Maar eerst is beginnen met de grill en de koplampringen in het AB te zetten en de uitlaat wat hoger krijgen!
Bedankt voor de complimentjes! We zijn ook héééél tevreden.. Enkel vind papa mijn rijhoogte 'mooier' en ik de zijne

Laatst gewijzigd door GeoBem007 op 21 okt 2009, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- maus105
- Bonkey
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors