heb daarnet een clubman zien rijden zoals deze, met de zelfde velgen maar dan niet in zwart... mooie combi...
gr remke
Fre's MCS Clubman: announcement
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Breng je 'm toch gewoon niet binnen...Clubhouse schreef:Ik hoop het voor u, maar ik heb ook een gereduceerd vermogen en hij was wel als een vol vermogen afgeleverd. Ikke superblijFred schreef:Ik hoop enkel op papier, maar daar kunnen ze van doen wat ze willen he, kan ik moeilijk om doordrammen. Denk ook niet dat ik em zou gaan chippen ofzo ... Denk dat het al meer dan genoeg zal zijn
tot dat de garage me meldde dat het vermogen nog moest worden gereduceerd.
Dit gebeurde online vanuit Bornem.

Dat was hem! Ze zijn de wagen alvast voor Fred aan het inrijden.rem. schreef:heb daarnet een clubman zien rijden zoals deze, met de zelfde velgen maar dan niet in zwart... mooie combi...

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Dan doen ze het wss gewoon bij de service beurt.
Mini Poeper schreef:Breng je 'm toch gewoon niet binnen...Clubhouse schreef:Ik hoop het voor u, maar ik heb ook een gereduceerd vermogen en hij was wel als een vol vermogen afgeleverd. Ikke superblijFred schreef:Ik hoop enkel op papier, maar daar kunnen ze van doen wat ze willen he, kan ik moeilijk om doordrammen. Denk ook niet dat ik em zou gaan chippen ofzo ... Denk dat het al meer dan genoeg zal zijn
tot dat de garage me meldde dat het vermogen nog moest worden gereduceerd.
![]()
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Fred: 'Iets om naar uit te kijken, verlangen'

Het hebben van de zaak is het eind van het vermaak... zegt mijn pa altijd.

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Die spreuk gebruik ik ook vaak.
Dacht ik ook dick, maar foto's die ik zie vallen me zwaar tegen. Ach ja, wordt extra spannend zo
Eerst verlagen en spacers, daarna is er tijd genoeg om wat details te veranderenMini Poeper schreef:Fred: 'Iets om naar uit te kijken, verlangen'

Dacht ik ook dick, maar foto's die ik zie vallen me zwaar tegen. Ach ja, wordt extra spannend zo

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Dit is gedaan voor de aflevering;Jurgen schreef:Mini Poeper schreef:Breng je 'm toch gewoon niet binnen...Clubhouse schreef:
Ik hoop het voor u, maar ik heb ook een gereduceerd vermogen en hij was wel als een vol vermogen afgeleverd. Ikke superblijtot dat de garage me meldde dat het vermogen nog moest worden gereduceerd.
![]()

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- sharpsafer
- Mod virus alert!
Bericht
Aan die ene kant wees blij, ten eerste is het rot weer en ten tweede komt hij toch pas op de baan in januari.
Bij mij staat hij al klaar, nu nog 3 weekjes op staan kijken
Hehe, i now the feeling.Fred schreef:Wat je zegt! Wachten hangt echt mijn voeten uit!
Aan die ene kant wees blij, ten eerste is het rot weer en ten tweede komt hij toch pas op de baan in januari.
Bij mij staat hij al klaar, nu nog 3 weekjes op staan kijken

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bij mij ook, althans bij mijn ouders. Ik woon daar niet meer...sharpsafer schreef:Bij mij staat hij al klaar, nu nog 3 weekjes op staan kijken
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daarom maak ik me er ook niet druk over dat de leverdatum uitgesteld werd, maar leuk is het niet. Jullie kunnen er tenminste al naar kijken, en als ge wilt een toerke doen dan kunt ge he
.
Ach ja, kan elk moment telefoon krijgen dat em in productie gaat
. Dan kan ik ook al es gaan kijken 

Ach ja, kan elk moment telefoon krijgen dat em in productie gaat

- sharpsafer
- Mod virus alert!
Onze sponsors