belgie blijft een raar landje maar dat is zuur dude en wat de rest hierboven zegt naar de keuring gewoon terug zetten zo die nu staat? zou anders echt zonde zijn
Wat een klote streek van die snor zeg , je zou hem toch ter plekke het ik weet niet wat doen ..
Wij lopen altijd wel te zeiken over Nederland maar kwa modden kunnen we teminste onze gang gaan ..
En idd na de keuring wel weer netjes je mods terug hey , maar tis wel een bedoeling hoor ..
Ik kreeg gisteren een telefoontje van een klant met een Honda Civic met een schroefset er onder.
Hij was ook aangehouden omdat zijn auto te laag was
Kenteken is ingenomen,en hij moet de auto opnieuw ter keuring aanbieden bij het RDW.
Ook in NL dus al van deze praktijken
Greg heeft het zo ook eens gehad. Op een 2tal weken tijd, 2x door dezelfde geflitst geweest (op een niet al te verschillende locatie). Toen ik hem dan een weekje later naar zijn werk bracht, in zijn wagen, werden we tegengehouden omdat die flik dacht dat Greg reed
Er zijn altijd van die klootzakskes die u viseren!
Wist trouwens ni da ze u zomaar kunnen verplichten om naar de keuring te gaan..
En waarom de uitlaat? Voor zover ik weet zijn daar niet echt regels rond..
Zal wel geen E-keurnummer hebben zeker?
Wat een kloot zakken die fl*kken hier...
Van welke streek ben je?
Hier bij ons in het kortrijkse valt het allemaal goed mee, ze kijken alleen op getinte ruiten vooraan.
Wel als je die BBK weg doet...let me know!
Ofwel koop je een Bastuck met E-keuring...ff je oem veren eronder (ik heb er ook nog liggen om te gebruiken mocht je geen meer hebben) of je Kw laten keuren! en de BBK wisselen en keuren die handel!
Ben je road legal!
Ik heb het ook zo gedaan, ze kunnen mij nergens oppakken nu!
gaaf filmpje! en zuur van die agent... gare regelgeving ook. Snap sowieso niet waaromz e daar in België zo streng mee zijn. Tijd om te annexeren wellicht?!