Is redelijk goed zelf te doen, geduld doet een hoop. Wij zijn in totaal 4,5 uur bezig geweest incl avond eten. De meeste tijd zat er eigenlijk in hoe we de auto omhoog kregen, dit was toch even puzzelen waar de krik ideaal stond en zo de assteunen te plaatsen. Daarbij kost de eerste veer het meeste werk, de 2e veer gaat daarna gemakkelijk. Met de achterveren ongveer 1 uur en 30 min bezig geweest. Voor de voorveren tochwel 2 uur nodig gehad, dit omdat het even puzzelen is om de veerpoot uit het fusee te krijgen. Toen het ons ook niet lukte na 45 minuten de telefonische hulpdienst ingeschakeld die snel aangaf wat verder te doen. Daarna hadden we de veerpoot er zo vanaf en was het zo gedaan, de andere kant is trouwens net zo makkelijk.stephan schreef:Ziet er goed uit met de verlaging,en heb je het zelf gedaan?
Ik heb ook nog een setje dat er onder moet!!(en snel)![]()
Ben benieuwd of het zelf te doen is.
Gr Stephan
Zelf denk ik dat Willem nog wel een verslagje met foto's zal maken. De veerspanners hebben we alleen gebruikt bij de achterveren. Let er wel op dat je die strak genoeg aandraait anders springt het boutje er nog vanaf. De voorveren zijn goed te doen zonder veerspanners, gewoon wat gewicht op de veren en voorzichtig losdraaien. Voor het vastzetten van de nieuwe veren zijn de veerspanners niet nodig.