Chili Red JCW: Verkocht & nieuw speeltje p.14
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij mogen ze zoiets niet als reden aanvoeren, voor normale garantie's mogen ze dat iig niet. Ze kunnen je namelijk niet verplichten om onderhoudt bij de dealer te doen, zolang het maar bij een gediplomeerde instantie is volgens mij, bv bovag garage.froobje schreef:Ze weigeren met de reden dat ik geen onderhoud bij bmw gedaan heb maar bij onafhankelijke garage. Daarom maken ze er een probleem rond

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi:
Heb laatst op de sloop hier in de buurt nog wel een stuk of 2 Citroens met hetzelfde blok zien staan.
Motoren zaten nog compleet in de auto maar ik weet niet of het kale blok 1op1 in de mini pas te krijgen is.
Prijs is wel stuk lager dan 4500,- denk ik zo.
Gr Roy
Heb laatst op de sloop hier in de buurt nog wel een stuk of 2 Citroens met hetzelfde blok zien staan.
Motoren zaten nog compleet in de auto maar ik weet niet of het kale blok 1op1 in de mini pas te krijgen is.
Prijs is wel stuk lager dan 4500,- denk ik zo.
Gr Roy
- froobje
- Mod virus alert!
Bericht
Ik twijfel nog. Een huis of terug een auto, ben er nog niet uit. Alleszinds even terug sparen, was een kostelijk grapjeboris_brznjef schreef:wat komt ervoor in de plaats? Want ik denk dat je Mini story wel over is na dit dramafroobje schreef:Alles is intussen weer netjes gemaakt, staat bij deze ook te koop