FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik vind het gewoon mooi en dat is alles ik ben er niet op uit om de snelste te zijn maar richt mijn GP in naar mijn smaak ook al is hij standaard erg dik en al lekker snel.................
Ps, me orciari's zijn ook binnen en dat met die wiel bouten zit wel goed, en hans als je deze nog leest vind het erg mooi wat je heb gedaan met je GP en bedankt voor je reacties maar als ik het zelfde zou willen met mijn GP had ik meteen geluisterd naar je........thx man
en verkloten zie ik meer als hem aan stront rijden het is maar wat iemand er van maken wil en dat geld voor ieder of niet dan.

Ps, me orciari's zijn ook binnen en dat met die wiel bouten zit wel goed, en hans als je deze nog leest vind het erg mooi wat je heb gedaan met je GP en bedankt voor je reacties maar als ik het zelfde zou willen met mijn GP had ik meteen geluisterd naar je........thx man
en verkloten zie ik meer als hem aan stront rijden het is maar wat iemand er van maken wil en dat geld voor ieder of niet dan.

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Na lange tijd heeft even geduurt maar het zit er bijna allemaal op nu alleen de orciari's nog even spuiten en monteren
zonder spacers en nog een beschadigde hoek van de bumper:(

Met spacers

Sleepoog incl valeo wisser bladen

Set 20mm spacers van TMP

Achter bumper is weer herstelt

zonder spacers en nog een beschadigde hoek van de bumper:(

Met spacers

Sleepoog incl valeo wisser bladen

Set 20mm spacers van TMP

Achter bumper is weer herstelt

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nope, zeker weten van niet rijd echt heerlijkAdriaan schreef:Loopt ie niet aan zo?

- maiky maik
- Be Mini
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
in ieder geval nog me orciari's nog spuiten enz en veerpoot brug uuuhm ik ben bezig met iemand die motorisch misschien wat moois kan maken voor me maar weet niet of ik dat nog echt wil. Heb een hoop mooi's gezien op de site van Lohen dusss wie weet
Ja nog wel wat in pettoFred schreef:Ziet er goed uit met de spacers, nog plannen mee?
in ieder geval nog me orciari's nog spuiten enz en veerpoot brug uuuhm ik ben bezig met iemand die motorisch misschien wat moois kan maken voor me maar weet niet of ik dat nog echt wil. Heb een hoop mooi's gezien op de site van Lohen dusss wie weet

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors