Coen
Coen's Build Nr.9
- Samsara
- Mod virus alert!

Bericht
Het zou trouwens nog kunnen dat de standaard hellingshoek waaronder een MINI voorover leunt, visueel verstrekt lijkt doordat de verlaging. Dus dat de hoek nog precies hetzelfde is, maar dat de naderende ondergrond het extra laat opvallen.
Eigenlijk zouden we, ter vergelijk, een keer zo'n lasergestuurde waterpas (die ik niet heb trouwens) op een zijskirt moeten zetten van standaard MINI en daarna op onze MINIs
(naast elkaar geparkeerd in garage om ondergrond verschil uit te sluiten)
Ik kan me ook nog voorstellen dat bijvoorbeeld mijn DOOPER sowieso dieper gaat liggen aan de voorkant dan een S met deze H&R veren, omdat mijn motor zwaarder is?! Eigenlijk gek dat die veren voor zowel S als Dooper geschikt zijn, terwijl er verschil in zit.
Heb ik bij mijn MINI ook moeten concluderen tot nu toe. Binnenkort wat fotos in mijn SYR, kun je vergelijken Woosh. Ik vind het er evengoed dik uitzien hoor (ook bij mijn eigen ride). En het rijdt heerlijk imho.Woosh! schreef:staat die achter dan nog steeds hoger dan voor?
bij mij is dat echt extreem met die H&R veren![]()
volgens mij is die bij mij voor meer dan 4cm gezakt![]()
achter niet.......
Het zou trouwens nog kunnen dat de standaard hellingshoek waaronder een MINI voorover leunt, visueel verstrekt lijkt doordat de verlaging. Dus dat de hoek nog precies hetzelfde is, maar dat de naderende ondergrond het extra laat opvallen.
Eigenlijk zouden we, ter vergelijk, een keer zo'n lasergestuurde waterpas (die ik niet heb trouwens) op een zijskirt moeten zetten van standaard MINI en daarna op onze MINIs
Ik kan me ook nog voorstellen dat bijvoorbeeld mijn DOOPER sowieso dieper gaat liggen aan de voorkant dan een S met deze H&R veren, omdat mijn motor zwaarder is?! Eigenlijk gek dat die veren voor zowel S als Dooper geschikt zijn, terwijl er verschil in zit.
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
maak is een foto vd zijkant/wheelgaps
heb miss wel interesse in die veren als je ze wegdoet
mooi voor tijdelijk
mooi voor tijdelijk
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
misschien moet ik in de tussentijd maar eens overstappen op Coendek veren 
@Samsara, ik ben tijdens het vervangen van de veren vergeten voor en na te meten.. dus ik weet niet eens wat ze gezakt zijn
achterkant had ik wel gedaan en daar kwam ik inderdaad op 3 cm.. maar voor lijkt zoveel lager te staan, ook t.o.v. ervoor..
maarja.. rijd wel lekker.. maar een schroefset rijd beter
In die van Rob tenminste.. maar das ook een dikke bak natuurlijk
ben benieuwd hoe laag Coen deze gaat zetten
@Samsara, ik ben tijdens het vervangen van de veren vergeten voor en na te meten.. dus ik weet niet eens wat ze gezakt zijn
achterkant had ik wel gedaan en daar kwam ik inderdaad op 3 cm.. maar voor lijkt zoveel lager te staan, ook t.o.v. ervoor..
maarja.. rijd wel lekker.. maar een schroefset rijd beter
In die van Rob tenminste.. maar das ook een dikke bak natuurlijk
ben benieuwd hoe laag Coen deze gaat zetten
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Samsara
- Mod virus alert!

Bericht
Dus we moeten maar proberen achteraf te vergelijken met een standaard MINI. Ben wel benieuwd namelijk.
Tja... Ik ken er nog één die het wel had willen doen, maar er niet aan toe is gekomen.Woosh! schreef:@Samsara, ik ben tijdens het vervangen van de veren vergeten voor en na te meten.. dus ik weet niet eens wat ze gezakt zijn![]()
Ik wil het helemaal niet meer weten hoe lekker of dat dat rijdt. Kan het toch niet betalen voorlopigWoosh! schreef:maarja.. rijd wel lekker.. maar een schroefset rijd beter
In die van Rob tenminste.. maar das ook een dikke bak natuurlijk![]()
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoe lijkt het met de ontwikkeling Coen? 
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Zo'n LSD rijdt best lekker, ik heb het ook.
Ik heb wel begrepen van Amerikaanse forums dat als je echt all the way wilt gaan qua wegligging, je het OEM LSD differentieel eruit moet halen en een diff van Quaife moet nemen. Het OEM LSD "doet niet zo veel" in vergelijking.
(ik hoop dat ik dat goed gespeld heb)
Ik heb wel begrepen van Amerikaanse forums dat als je echt all the way wilt gaan qua wegligging, je het OEM LSD differentieel eruit moet halen en een diff van Quaife moet nemen. Het OEM LSD "doet niet zo veel" in vergelijking.
(ik hoop dat ik dat goed gespeld heb)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors