Ik zet hem zo in de telefoon!Woosh! schreef:doneFloor-is schreef:Gooi je nummer en adres enzo even in die PM-thread, dan bel ik je sowiesoWoosh! schreef:super cool dude!!![]()
![]()
wel langs komen als je hem hier om de hoek op gaat halen he![]()

Ik zet hem zo in de telefoon!Woosh! schreef:doneFloor-is schreef:Gooi je nummer en adres enzo even in die PM-thread, dan bel ik je sowiesoWoosh! schreef:super cool dude!!![]()
![]()
wel langs komen als je hem hier om de hoek op gaat halen he![]()
Dat had ik nog niet gehoord, ik zit nog niet echt goed in het circuit merk ik alWoosh! schreef:ja, niet gehoord?Floor-is schreef:Wut, Franklyn aan de kids?GreyCooperS schreef:Is het die van Franklyn? Ik lees dat hij aan de kids gaat![]()
hij is bezig met een Clubman S voor z'n meisje..
tja, dat kan maar 1 ding betekenen.....
klapperende eierstokken![]()
Nouja wij nog niet, dus ik kon zonder achterbank kopenWoosh! schreef:ja, het is echt waar...
frenk aan de kids... z'n meisje wil blijkbaar..
en ja, dan moet je een family auto, dus waarom dan niet een gave Clubman?
De R53 wil ik nog wel een MFS inbouwen en op termijn misschien een coilover setje, maar voor nu is ze wel klaar.Sven schreef:Nice! Congrats!![]()
![]()
![]()
MAareh waarin ga je nu werken? In de GP of de Dark Silver? Wordt nog lastig kiezen
Proefzitten was wel een groot deel van de keuze moet ik zeggen. Ik zat in de recaro's van die engelse boys gewoon minder lekker. De GP zat heel fijn juist. Nu moet ik zeggen dat de Works stoeltjes in de R56S van Getzz ook echt goed zaten trouwens.Adrenalin Junkie schreef:TOCH WEL?????!??!?![]()
F*CKING goede keus maat!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Haha!! Goed dat je zaterdag bent komen opdagen![]()
Volgende keer kom ik wel met de GP denk ik jaNext time with an AWESOME GP? Cool man, gefeliciteerd!!![]()
![]()
Onze sponsors