Bedankt voor de leuke reacties jongens auto rijd weer als een speer!
Onlangs weer aan het sleutelen geweest en een handige mod doorgevoerd
een NewMiniStuff bluetooth carkit --> zonder scherm
ik was de oude helemaal zat, vond hem niet mooi en netjes gemonteerd zitten, en de afstandbediening zat op me dashboard geplakt en dus heel erg in het zicht. ( als ik er nog iemand blij mee kan maken is hij gratis op te halen)
De carkit is Mede mogelijk gemaakt door Peter, die had hem weer heel toevallig liggen
En Sam die weer precies de bluetooth spaak voor het stuur over had voor mij!
De MFSW module is helemaal netjes weg te werken achter/onder de radio, zelfs originele Ipod interface kon blijven zitten ( al was het wel even proppen en aan de gang met tierips)
de Bluetooth module kun je keurig aan de passagierskant in het bakje kwijt kabels zijn allemaal lang genoeg. zit als gegoten.
dus nu kan ik weer lekker draadloos, handsfree bellen!
hierbij wat foto's
Ook zal ik binnekort afstappen van mijn 18 inch R95 wielen
Komen R56 wielen 17 inch voor terug, kan zelf natuurlijk al niet wachten, meer info volgt als de banden binnen zijn en de wielen onder de auto zitten.
Hierbij nog even een foto van mijn nieuwe wieltjes het zijn de R108 MultiSpoke geworden.
Heb ze eigelijk maar 1 keer onder een R50 gezien en toen leek het me zeker wel wat!
Ik zelf ben er helemaal blij mee, staat super! en rijd lekker comfortabel met de 17inch zonder runflat banden. Heb er nu Falken ZIEX banden omheen zitten, na velen reviews doorgelezen te hebben leek mij dit de beste in deze prijs kwaliteit verhouding