R53 MCs: GP Spoiler gemonteerd
- Wg15
- Enthousiast
Bericht
Thanks allemaal voor alle positieve reactie!!
De volgende aankoop is reeds gedaan, namelijk de Bosch 550CC Injectoren
Dankzij mijn korte afwezigheid heb ik helaas naast de GB van de CatCams gepakt, dus mocht iemand zich bedenken PM me maar
De planning, op motorisch gebied, is als volgt:
Ergens begin volgend jaar wil ik een tripje naar 1320 in Engeland maken
om de Injectoren, samen met de de CatCam nokkenas en aangepaste software te plaatsen.
Zoals jullie kunnen zien ben ik reeds in het bezit van een aangepaste pulley en GRS intercooler, dus dacht kan het net zo goed maar even afmaken
Van te voren zal de Mini nog voorzien worden van een oliekoeler om alles in ieder geval lekker safe te houden!
Ik houdt jullie uiteraard op de hoogte...
Groetjes Wesley

De volgende aankoop is reeds gedaan, namelijk de Bosch 550CC Injectoren

Dankzij mijn korte afwezigheid heb ik helaas naast de GB van de CatCams gepakt, dus mocht iemand zich bedenken PM me maar

De planning, op motorisch gebied, is als volgt:
Ergens begin volgend jaar wil ik een tripje naar 1320 in Engeland maken

Zoals jullie kunnen zien ben ik reeds in het bezit van een aangepaste pulley en GRS intercooler, dus dacht kan het net zo goed maar even afmaken

Van te voren zal de Mini nog voorzien worden van een oliekoeler om alles in ieder geval lekker safe te houden!
Ik houdt jullie uiteraard op de hoogte...
Groetjes Wesley
- Wg15
- Enthousiast
Bericht
Weer eens een update van mijn kant:
Vandaag, en gisterenavond weer lekker aan de Mini lopen sleutelen...
Namelijk een KW Variant 2 schroefset weten te bemachtigen.
Vrijdagavond rond een uur of acht thuis en maar gelijk begonnen aan de achterkant.
Deze zaten er dan ook vrij snel onder. Aangezien ik vanochtend weer vroeg op moest, maar besloten
om de voorkant vandaag af te maken. Rond een uurtje of half vier weer verder gegaan en rond een uurtje of zes
was het tijd om het geheel eens te testen en uiteraard af te stellen
Na een middagje testrijden een, naar mijn mening, goede set-up gevonden, dus ik ben
De achterkant van de auto wordt voor je gevoel een stuk minder licht en blijft veel stabieler en vlakker op de weg.
Ook met het aanremmen van bochten is dit zeer goed merkbaar...
Zeker op het laatst in combinatie met de semi's ligt de Mini erg goed op de weg...

Benieuwd naar jullie reacties...
Groetjes Wesley
Vandaag, en gisterenavond weer lekker aan de Mini lopen sleutelen...
Namelijk een KW Variant 2 schroefset weten te bemachtigen.
Vrijdagavond rond een uur of acht thuis en maar gelijk begonnen aan de achterkant.
Deze zaten er dan ook vrij snel onder. Aangezien ik vanochtend weer vroeg op moest, maar besloten
om de voorkant vandaag af te maken. Rond een uurtje of half vier weer verder gegaan en rond een uurtje of zes
was het tijd om het geheel eens te testen en uiteraard af te stellen

Na een middagje testrijden een, naar mijn mening, goede set-up gevonden, dus ik ben

De achterkant van de auto wordt voor je gevoel een stuk minder licht en blijft veel stabieler en vlakker op de weg.
Ook met het aanremmen van bochten is dit zeer goed merkbaar...
Zeker op het laatst in combinatie met de semi's ligt de Mini erg goed op de weg...

Benieuwd naar jullie reacties...
Groetjes Wesley
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Next on the list are camberplates 
Leuk,en wat zijn die velgjes nog lekker zeg
,mis ze nog steeds!

Leuk,en wat zijn die velgjes nog lekker zeg

- Wg15
- Enthousiast
Bericht
Ik twijfel idd ook nog over camberplates voor en camberlinks achter...
Maar schijnt dat dit heel erg ten nadele van het comfort gaat.
haha Thanks, heb al veeeel plezier van de velgjes gehadcooperke s schreef:Next on the list are camberplates
Leuk,en wat zijn die velgjes nog lekker zeg,mis ze nog steeds!

Ik twijfel idd ook nog over camberplates voor en camberlinks achter...
Maar schijnt dat dit heel erg ten nadele van het comfort gaat.
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Slecht voor het comfort?
Nou nou,alleen je bandjes gaan er wat slechter uitzien met veel neg camber vooraan lol,maar daarentegen ga je veel strakker in de bocht
Nou nou,alleen je bandjes gaan er wat slechter uitzien met veel neg camber vooraan lol,maar daarentegen ga je veel strakker in de bocht

- Wg15
- Enthousiast
Bericht
Haha, beetje meer bandenslijtage is niet erg
Is toch een teken dat je ze gebruikt voor ze voor bedoelt zijn
Ik heb persoonlijk geen ervaring met camberplates. Ken wel mensen die dus beweren dat het erg oncomfortabel wordt voor
dagelijks gebruik. Maar dat is misschien ook automerk en fabrikant afhankelijk?
Wat voor camberplates adviseren jullie? Merk bijvoorbeeld? want ik zag dat de Topmounts van KW alleen voor de V3 en
clubsport zijn XD
@ Stefan: Wat voor camberplates heb je?
Misschien nog meer mensen met hun ervaringen hieromtrent?

Ik heb persoonlijk geen ervaring met camberplates. Ken wel mensen die dus beweren dat het erg oncomfortabel wordt voor
dagelijks gebruik. Maar dat is misschien ook automerk en fabrikant afhankelijk?
Wat voor camberplates adviseren jullie? Merk bijvoorbeeld? want ik zag dat de Topmounts van KW alleen voor de V3 en
clubsport zijn XD
@ Stefan: Wat voor camberplates heb je?
Misschien nog meer mensen met hun ervaringen hieromtrent?
- Wg15
- Enthousiast
Bericht
Naar aanleiding van gisteren voor mezelf een aantal dingen op een rijtje gezet en tot de conclusie gekomen hoe
naar mijn mening de mini er ongeveer uit gaat zien... Vandaar deze Photoshop om met jullie te delen!
De koplampen weet ik nog niet zeker, wordt vaker gedaan in de race en rally dus dacht probeer het eens
Dit zou het dan moeten worden:

Reacties altijd welkom...
Groetjes Wesley
naar mijn mening de mini er ongeveer uit gaat zien... Vandaar deze Photoshop om met jullie te delen!
De koplampen weet ik nog niet zeker, wordt vaker gedaan in de race en rally dus dacht probeer het eens

Dit zou het dan moeten worden:

Reacties altijd welkom...
Groetjes Wesley
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik ga akkoord
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors