Maichel and his Mini.....Officieel total loss....
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Achter kan hij niet veel lager, voor wel en dat komt aanstaande zaterdag wel goed.
Sisser blijft lekker zitten, vindt hem wel handig.
Vanmiddag foto's van de grille.
In de motorkap zit er al in, alleen voor de onderste allemaal nieuwe sleuven maken.
Hij is duidelijk niet bedoeld voor een standaard bumper.
Ook moet er wat van de rand af denk ik, hij steekt een klein beetje uit denk ik.
In de motorkap zit er al in, alleen voor de onderste allemaal nieuwe sleuven maken.
Ook moet er wat van de rand af denk ik, hij steekt een klein beetje uit denk ik.
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Achter kan hij niet veel lager, voor wel en dat komt aanstaande zaterdag wel goed.
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Okee iets later maar hierbij de foto's van de gemonteerde grille.
Vooral de ondergrille was een flink karwei want geen enkel montage gat kwam overeen.
Allemaal nieuwe sleufjes gefreesd en nu zit hij op zn plekje.
De Mini bij aanschaf op de 18 inch en originele grille

En de Mini nu met de 17 inch de schroefset en de grille.

Neusje in de zon

En een close up van de grille

Staat echt 10 keer beter vindt ik zelf.
Nu alleen zaterdag de schroefset nog laten afstellen op de juiste hoogte en correct camber.
Vooral de ondergrille was een flink karwei want geen enkel montage gat kwam overeen.
Allemaal nieuwe sleufjes gefreesd en nu zit hij op zn plekje.
De Mini bij aanschaf op de 18 inch en originele grille

En de Mini nu met de 17 inch de schroefset en de grille.

Neusje in de zon

En een close up van de grille

Staat echt 10 keer beter vindt ik zelf.
Nu alleen zaterdag de schroefset nog laten afstellen op de juiste hoogte en correct camber.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nice-nice-nice, echt heel dik!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Vanmorgen om half 9 richting Numansdorp gereden om de auto af te laten stellen bij Kruijthof banden.
Na de auto op de brug te hebben gezet ging John aan de slag, wat een vakman..... kan niet anders zeggen.
Hij weet echt waar hij over praat en het is ook nog eens een grappenmaker.
Voordeel is dat hij ervaring heeft met camber en dergelijke omdat hij ook veel racewagens afstelt voor het circuit.
Achteraan begonnen met instelling van het camber en het goed zetten van de sporing deze stondt echt totaal verkeerd.
Toen dit naar zijn zin was (en geloof me hij is niet snel tevreden over zn werk) aan de voorkant begonnen.
Hier kwam nog wat extra werk bij want de imbus bouten van de camberplate waren niet bereikbaar.
Hij heeft met een frees wat materiaal weg gehaald om zo toch bij de imbussen te komen.
Hierna alles netjes afgesteld na de auto nog wat naar beneden te hebben gezet.
Draaien, meten...draaien, meten...draaien,meten zoals ik al zei hij is niet snel tevreden.
Auto rijdt echt als een kart en is minder tailhappy, wat denk ik te wijten was aan de verkeerde sporing achter.
Ben echt superblij en voor de geboden service was het de moeite waard om een stukje te rijden.
Voor mensen in de omgeving absoluut een aanrader.
Op de brug tijdens afstellen.

Als het mis is is het mis...ofwel niks aan doen
Begon over spacers... slecht plan kreeg meteen een preek van John

En na de terugrit in de straat
Wellicht zakt hij nog iets maar om 1 of andere reden zie je niet hoe laag hij staat op de foto IRL zie je het veel beter.

Ik ben er blij mee.
Na de auto op de brug te hebben gezet ging John aan de slag, wat een vakman..... kan niet anders zeggen.
Hij weet echt waar hij over praat en het is ook nog eens een grappenmaker.
Voordeel is dat hij ervaring heeft met camber en dergelijke omdat hij ook veel racewagens afstelt voor het circuit.
Achteraan begonnen met instelling van het camber en het goed zetten van de sporing deze stondt echt totaal verkeerd.
Toen dit naar zijn zin was (en geloof me hij is niet snel tevreden over zn werk) aan de voorkant begonnen.
Hier kwam nog wat extra werk bij want de imbus bouten van de camberplate waren niet bereikbaar.
Hij heeft met een frees wat materiaal weg gehaald om zo toch bij de imbussen te komen.
Hierna alles netjes afgesteld na de auto nog wat naar beneden te hebben gezet.
Draaien, meten...draaien, meten...draaien,meten zoals ik al zei hij is niet snel tevreden.
Auto rijdt echt als een kart en is minder tailhappy, wat denk ik te wijten was aan de verkeerde sporing achter.
Ben echt superblij en voor de geboden service was het de moeite waard om een stukje te rijden.
Voor mensen in de omgeving absoluut een aanrader.
Op de brug tijdens afstellen.

Als het mis is is het mis...ofwel niks aan doen

Begon over spacers... slecht plan kreeg meteen een preek van John

En na de terugrit in de straat
Wellicht zakt hij nog iets maar om 1 of andere reden zie je niet hoe laag hij staat op de foto IRL zie je het veel beter.

Ik ben er blij mee.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors