MiniBen schreef:Mss heb ik wel interesse om je van die veren te verlossen![]()
![]()
Dikke mini trouwens, 18" zal em goed doen!
MiniBen schreef:Mss heb ik wel interesse om je van die veren te verlossen![]()
![]()
Dikke mini trouwens, 18" zal em goed doen!
JJJJ schreef:He... ik voel een klusdag meet aankomen....pepper2011 schreef:en wat betreft monteren, heb een hele werkplaats tot mijn beschikking op me werk........kunnen we meteen die dikke cooper aanschouwen en aan een schroefset helpen...
Maakt mij niet uit, veiliger kan haast niet en is ook wel een keer fijn om zonder bekeuring bij de politie te zijn.pepper2011 schreef:op zich niet zo'n slecht idee, maar zie je het al voor je in een werkplaats van de Politie
![]()
![]()
Gisteren ook eentje besteld, lijkt mij superhandigpepper2011 schreef:HaidiHOOkrijg steeds meer PM tjes waar ik die telefoon/navi houder heb gekocht P1, nou bij deze tel/nav steuntje
Super handig dingetje, heb hem al op diverse plaatsen gehad, niks geen beschadigingen of gaatjes, gewoon een nieuw plakkertje erop en klaar is KEES
MiniBen schreef:Gisteren ook eentje besteld, lijkt mij superhandigpepper2011 schreef:HaidiHOOkrijg steeds meer PM tjes waar ik die telefoon/navi houder heb gekocht P1, nou bij deze tel/nav steuntje
Super handig dingetje, heb hem al op diverse plaatsen gehad, niks geen beschadigingen of gaatjes, gewoon een nieuw plakkertje erop en klaar is KEES
Haha nee, eerst wat doorsparen! Zaterdag mag ik de mannen van BR Performance ook al gaan sponsoren in ruil voor 40 pk en 70 Nmpepper2011 schreef:Nu nog ff die 150 euries over maken na mij, dan ben je helemaal het Menneke
MiniBen schreef:Gisteren ook eentje besteld, lijkt mij superhandigpepper2011 schreef:HaidiHOOkrijg steeds meer PM tjes waar ik die telefoon/navi houder heb gekocht P1, nou bij deze tel/nav steuntje
Thnx man, in het echt heeeeel DIK mede doordat de spaken doorlopen tot de velgrand, lijken ze nog groter, ben er super blij meeGreyCooperS schreef:!
Onze sponsors