Mini Cooper S Roadster
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is 47mm lager dan normaal en daar zie je ook nog een flinke gap....:
Ik ga maandag wat verder omlaag.
30 is te weinig Louis..louisvdd76 schreef:@Richard: mijn vrouw moet er ook nog in kunnen rijden zonder dat ze eruit stuitert. Begin eerst met 30mm en dan zie ik wel verder.
Dit is 47mm lager dan normaal en daar zie je ook nog een flinke gap....:
Ik ga maandag wat verder omlaag.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik heb nu al JCW sportonderstel af fabriek. Ik weet niet hoeveel hij dan al lager ligt als origineel...
Ik ga gewoon kijken wat ik mooi vind. Begin bij 30mm en dan zie ik wel.
Jan heeft onder zijn Roadster ook 30mm icm veren. Dat vond ik al heel mooi.
De strobe lights wil ik splitsen tussen 2 in de bovengril en 2 in de ondergril. De bovenste zitten er al in. De onderste moeten nog want dan moet de bumper eraf. En de kabel naar binnen trekken moet nog gebeuren... Ook een k-klusje.
Ik ga gewoon kijken wat ik mooi vind. Begin bij 30mm en dan zie ik wel.
Jan heeft onder zijn Roadster ook 30mm icm veren. Dat vond ik al heel mooi.
De strobe lights wil ik splitsen tussen 2 in de bovengril en 2 in de ondergril. De bovenste zitten er al in. De onderste moeten nog want dan moet de bumper eraf. En de kabel naar binnen trekken moet nog gebeuren... Ook een k-klusje.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
40mm is al een hele verbetering! Alhoewel ik persoonlijk geen verschil zie in hoogte tussen het standaard onderstel en het sportonderstel.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Afspraak staat. 2 April gaan de volgende zaken gebeuren:
- Factory JCW demper monteren
- Cobra Evo-R schroefset monteren
- 12 mm Eibach pro spacers monteren
- Forge Dumpvalve monteren
- Led driving lights monteren
- Mini logo portier verlichting monteren en aansluiten
- Strobe lampjes monteren en aansluiten
Dan zijn we klaar voor van de zomer
Dus DL zijn van de mod lijst verwijderd.
Toekomst wensenlijstje:
- JCW side Scuttles
- JCW veerpootbrug
- WMVNTBS (Wat Mij Verder Nog Te Binnen Schiet)
- Factory JCW demper monteren
- Cobra Evo-R schroefset monteren
- 12 mm Eibach pro spacers monteren
- Forge Dumpvalve monteren
- Led driving lights monteren
- Mini logo portier verlichting monteren en aansluiten
- Strobe lampjes monteren en aansluiten
Dan zijn we klaar voor van de zomer

Dus DL zijn van de mod lijst verwijderd.
Toekomst wensenlijstje:
- JCW side Scuttles
- JCW veerpootbrug
- WMVNTBS (Wat Mij Verder Nog Te Binnen Schiet)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Indrukwekkend lijstje hoor en in 1 dag. Vraagje hoe werkt dat bij de JCW je hebt staan demper maar heb je dan net als ik tot aan de downpipe dus catchback of echt alleen de achterste demper?
En dat toekomstige wensenlijstje staan geen schokkende dingen op dus dat zal ook wel snel in orde zijn jou kennende
En dat toekomstige wensenlijstje staan geen schokkende dingen op dus dat zal ook wel snel in orde zijn jou kennende

Onze sponsors